plopsaland

Discussion in 'De lounge' started by elsie22, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

mijn vriend heeft een dochterje van bijna 3, we willen graag een keertje naar plopsaland met haar, maar is dat al leuk voor haar omdat ze nog best klein is?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ben toen mijn dochter 2 was naar een soortgelijk park geweest en zij vond het geweldig!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oke mooi! gelukkig anders is het zo zonde om er heen te gaan.

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier zijn we, toen Ruben 2 was, voor het eerst naar Plopsaland geweest. Het was wel Plopsa Indoor in Hasselt. Maar het was 1 supergroot succes!

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hier bij indoor geweest in hasselt...was wel leuk....maar ons meissie vond het wel heel spannend allemaal. En veel dingen waar ze niet alleen in kon....dus mams of paps moest altijd mee. Of ze kon er helemaal niet in! Ik zou wat oudere kindjes daar zichzelf heel wat beter zien vermaken! ze was 2,5!

Maar daarentegen....de plopsa in de panne (die outdoor) daar zijn vrienden van ons geweest met kindje van 1 en kindje van 2,5...en die hebben zich enorm vermaakt!! daar was heel veel te doen voor kleine kindjes...

het ligt er dus aan waar je naartoe wilt gaan he.

maar een ding...het is zeker de moeite waard voor een dagje uit! beter als de efteling ofzo..

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wij willen of naar coevoerden of plopsaland de panne maar ik hoor al dat het leuk is voor kinderen, mooi:D

7. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Het is zeker leuk! Vooral dat ze bekende figuren zien zoals bumba mega mindy enzo. we zijn een paar maanden geleden nog geweest en me dochter had het er gisteren opeens weer over!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oke het zal idd wel indruk maken voor ze! we gaan er zeker heen lijkt me erg leuk.:D

9. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Heel veel plezier! Jij zal waarschijnlijk evenveel plezier eraan hebben als zij! Ik vond het geweldig om mijn dochter zo blij en enthousiasst te zien!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

laatst waren we naar artis, daar heeft ze de hele dag ook bijna rond gerend, en mijn vriend er maar achter aan rennen haha:D

11. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Wij zijn een half jaar geleden met 3 peuters van 2 jaar naar Plopsaland Indoor Hasselt geweest en dat was echt 1 groot succes. Alle 3 de kindjes hebben het er nog wekelijks over, zonder dat wij als volwassenen dit stimuleren of 'levend' houden. Dus ik vind het zeker een aanrader!

12. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    hahaha leuk is dat he! Ik geniet altijd vollop van dat soort uitstapjes, ben er na ook wel erg moe!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja na zo'n dagje kun je me opvegen maar als zij zo blij is is het helemaal geweldig natuurlijk.

Share This Page