We willen in juni naar plopsaland Wie zijn er al een keer geweest, en wat zijn jullie ervaringen? jessica
Ik ben er nog nooit geweest maar heb wel gehoord dat 't super is voor die kleintjes! Als je gaat laat dan even weten hoe het was!
Ik ben er nog nooit geweest maar heb wel gehoord dat 't super is voor die kleintjes! Als je gaat laat dan even weten hoe het was! @Doe ik! jessica
Wij willen ook van de zomer of zo gaan... geen idee of het leuk is. We gaan wel naar plopsaland in Hasselt... niet die aan de belgische kust.
wij zijn in hasselt geweest in de voorjaars vakantie was onwijs leuk voor de kinderen en we zijn ook naar de panne geweest die is ook leuk maar voor wat oudere kinderen dat is meer een pretpark en in hasselt is overdekt met 1 in en uitgang dus kunnen ze niet gauw weglopen daar staan altijd mensen bij liefs jessejaime
ik heb van mijn schoonzusje gehoort dat het heel leuk is mijn nichtje naomi die word in juli 4 die vond het helemaal geweldig groetjes amanda
We gaan wel naar plopsaland in Hasselt... niet die aan de belgische kust. @hey dat wist ik dus niet, dacht alleen de panne... bedankt voor de tips en jessejaime, mijn dochter wordt in juli 2, dus dan is die in Hasselt beter ja jessica
ja voor haar wel mijn jongste word in juli 3 mijn oudste heb ik de hele dag niet gezien die word 7 in oktober en hij kon lekker zelf zn gang gaan
Voor de kleinsten is Hasselt het beste, voor de kleuters vanaf ongeveer 4 jaar is De Panne dan weer interessanter. We gaan er elke zomer minstens 4x naartoe en de kids blijven het geweldig vinden Ook zijn ze met school vorige jaar gegaan met de oudste z'n klas, en dit jaar gaan ze met de jongste z'n klas.
Voor de kleinsten is Hasselt het beste, voor de kleuters vanaf ongeveer 4 jaar is De Panne dan weer interessanter. @Nu wordt mijn dochter in juli 2, maar is al erg wijs, toch dan naar hasselt gaan? jessica
Denk best wel Hasselt hoor Ook veiliger ivm in -en uitgang en zo, attracties zijn meer gericht naar de kleinsten...
Leuk weetje: Tussen 10 en 20 mei 2007 hebben alle Nederlandse moeders gratis toegang tot de Plopsa-parken! Je hoeft enkel een mailtje te sturen naar moederdag[at]plopsa.be.
hai wij zijn vorig jaar naar Panne geweest SUPER! ons dochtertje was toen bijna 4 en het gaat op lengtegroepen... de kleintjes mogen niet overal in, maar wel gratis naar binnen..en de iets grotere kregen een stempel..(ik dacht vanaf 1 meter) en die mogen overal in dan. We hadden kaarten via de anwb.. en gingen op een dag waarop K3 optrad en verder zijn er overdags nog plopshows. We hebben een hotelletje goedkoop geboekt in de buurt. Dus 1 dag plaatsje panne zelf en 1 dag popsaland gedaan. Errug leuk! Was ook een leuk hotel. Niks bijzonders verwachten, maar wel kamers die ingericht zijn op kinderen. Wij zaten in de marinekamer en daar had je dan ook speelgoedkisten etc in voor de kids en beneden in de kelder was een speelruimte. pingpong enzo. was incl ontbijt voor ons drietjes iets van 60 euro dan hoef je ook niet in 1 dag te reizen en pretparkbezoek te doen
idd zoals als mannie als zei... wij zijn afgelopen zomer geweest in de panne mijn dochtertje heeft het er nog steeds over en wij gaan dit jaar er weer naar toe. echt super leuk voor de kleintjes
Ik ben vorig jaar in Hasselt geweest, persoonlijk vond ik het erg tegenvallen. Erg klein. Als je een kind hebt onder de 1 meter, dan mogen ze ook nog niet overal in. Het is gewoon een hal, met een aantal attractie's. Maar goed, dat is persoonlijk he...