Nu zit ik vandaag op 10 dpo.. En nu heb ik een temperatuur daling.. Normaal zat ik rond 37 en hoger.. Nu vanmorgen een temperatuur van 36,8.. Betekent dit dat ik ongesteld ga worden? Terwijl ik altijd een cyclus heb van 32 dagen.. Kan dit nog een innesteling zijn of is dat te laat? Voor mijn eisprong zat ik rond de 36,4/36,6 Hopelijk kunnen jullie me helpen!! Hierbij een overzichtje.. Ben namelijk niet huis en daar heb ik alles dus ik heb even een overzicht snel gemaakt... ps, normaal zakt mijn temperatuur pas op de dag dat ik ongesteld wordt..
Het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Maar het kan ook zijn dat je gaat menstrueren. Maar ik geloof dat je temperatuur pas vlak voor je menstruatie zakt. Ik heb geen ervaring met temperaturen, maar heb er heel veel over gelezen. Waarschijnlijk komen er nog wel reacties van mensen die wel zelf hun temperatuur bijhouden. Hopelijk is het een innesteling en test je volgende week positief!
Nee hoor, hoeft niet. Temperaturen doe je namelijk om achteraf je eisprong te achterhalen. Het zegt van te voren helaas vaak niks over een zwangerschap. Je temperatuur kan namelijk al een paar dagen voor de menstruatie aanbreekt, gaan dalen. Je temperatuur kan op de eerste ongesteldheidsdag pas dalen. Je temperatuur kan pas na een paar dagen ongesteld zijn zakken. Het zegt dus helaas niks . Ook zegt het niks dat je de vorige ronde je tempdaling pas had op de eerste ongesteldheidsdag. Daarom kan hij deze keer wel een paar dagen vantevoren al gaan dalen. Het enige wat je kunt doen, is hopen dat je temperatuur morgen weer gaat stijgen of dat het in elk geval niet verder gaat dalen. En dat je over een paar dagen een positieve zwangerschapstest in handen hebt!