Sinds gisteravond ben ik heel erg aan de diarree en minder misselijk. Kent iemand dit? Nu ik ouder ben en zwanger van de tweede maak ik me sneller zorgen volgens mij. Ik heb a.s. maandag de eerste afspraak bij de vk, incl echo. Spannend!
Ik heb het ook gehad in het begin. Van obstipatie ineens erge diarree. En toen werd ik ook minder misselijk.. Wat het geweest is toen, ik heb geen idee. Je hele lichaam is van slag door de zwangerschap, dus ik denk daardoor. Zolang je genoeg blijft drinken, kan het verder geen kwaad
Je darmen zijn de eerste weken vaak van slag, met of zonder klachten; diarree, obsipatie of alleen opgezet. Minder misselijk kan altijd; je lijf went aan het hcg hormoon maar het kan ook terugkomen. Verschilt per vrouw, per zwangerschap zelfs. Zegt allemaal niks dus wees gerust!
Dank jullie wel. Ik ben inmiddels weer misselijk maar de darmen zijn nog steeds van slag. Misselijkheid is niet fijn maar was even blij dat ik het weer voelde. Bij mijn eerste was ik in deze week zo ziek dat ik niks binnen hield zelfs geen water. En daar vergelijk ik het natuurlijk mee wat ik niet moet doen.
Ik was toen ik obstipatie had veel misselijker. Toen dat los kwam, werd misselijkheid ook minder. Maag en darmen werken toch samen he...