Ja ben het opzich met je eens.. maar het gaat nu wel iets beter. Ik ben nogal koppig, ik hou er niet van om naar de HA of naar het ZH te gaan, loop er al regelmatig vandaar..
Zoo even een update! Ja gaat eigenlijk super, alsof de pijn er nooit geweest is? Dacht eerst miss nog aan een opstopping, maar ook dat niet, alles kwam er goed uit. (sorry ) Dus zal wel iets met mijn eierstokken zijn geweest? blijft apart iig!
Fijn dat het nu goed gaat! Mocht het terug komen en je vertrouwd het niet, gewoon de huisarts(enpost) bellen hoor! daar zijn ze voor
Als je er koorts bij krijgt moet je zeker bellen! Ik heb dat ook gehad en liep er 2 dagen mee. Toen ik koorts kreeg heb ik uiteindelijk op aandringen van vriendlief gebeld. Bij de huisartsenpost kon ik direct daar blijven. Bleek ik een ontsteking aan mijn eierstokken te hebben!
Dacht meteen aan een eisprong... Ik had precies wat jij omschreef bij een eisprong.. verschrikkelijk was het..
Mijn eerste eisprong na de geboorte van mijn eerste....man wat een pijn had mezelf toen voorgenomen als het volgende ochtend nog zo was ik de huisarts zou bellen...de pijn was die volgende ochtend verdwenen. Daarna heb ik wel elke maand mijn eispring gevoeld maar niet zo heftig gelukkig.
Nee gelukkig geen koorts! Voelde me voor de rest kiplekker, behalve dan dat ik amper rechtop kon lopen Ja, och man hoop toch niet dat het zo blijft dan! Wie weet is dit wel de eerste eisprong na het verwijderen van de spiraal. Ja dat had ik ook, als het de volgende dag nog zo is ga ik bellen, maar toen ik wakker werd, niks meer aan het handje!