Heb je er niet nog een in huis? Als je na 14.00 uur sowieso donkerder test dan 's ochtends zou ik er nog 1 doen. 1 afwijkende test hoeft niet meteen te betekenen dat het foute boel is Heel veel succes!!
Ik ben bang dat het niet goed is. Ik had ook een lichtere test maar dit pas na een week of 6 hier was het toen lichte paniek maar een test kort daarna met twee druppels urine was hij knal dus was het de hoogte van het hcg de kans dat dit bij jou ook zo is acht ik heel erg klein.
De verloskundige belde net. Ze was vrij positief, ze zegt, een streep is nog steeds een streep en kan altijd verschillen per keer. Sommige met knaltesten krijgen toch een mk en sommige met lichte testen gaat t toch goed. zegt naturlijk nog steeds niks over mij... moet gewoon afwachten zei ze. Geen kramp en bloed is nog een goed teken en als het nu zo blijft zoals het is, mag ik bij 7 weken een echo.
Ik ben ook bang dat het iets verdrietigs betekend soort, maar ga heel hard duimen voor je dat het toch nog goed gaat. Misschien straks inderdaad nog een testje doen?
Hmm, heb daar geen ervaring mee (na een knaltest niet meer verder getest). Hoop voor je dat het toch nog goed zit!
Bij mij was de minder positieve test bij Moeders voor Moeders het voorteken van de naderende miskraam. Ik duim voor je dat het bij jou anders is !! Sterkte!
Zal hier vast ook zijn ja.. Gadver, weer dezelfde ellende als een paar maanden geleden, lekker klote het nieuwe jaar in. Ik ben zo boos en teleurgesteld, waarom moet het in hemelsnaam 2x achter elkaar mis gaan.
Vriendin van mij had 1 test gedaan bij bijna 5 weken en die was ineens superlicht, zij in alle staten natuurlijk, toen deed ze met de urine erna de andere test uit de verpakking en die was weer knal, er kunnen dus ook bij de 2v5 wel eens slechte testen tussen zitten. Ik zou er dus voor de zekerheid nog een doen.
Beter niet meer testen en positief blijven denken, al is dat moeilijk. Je had n mooie duidelijke test en beter daarna niet meer kunnen testen. Als t fout gaat, gaat t toch fout. Mijn test knalde van t schermpje af, zo erg dat ik dacht dat t er minstens twee moesten zijn. Tis mis gegaan bij 12 weken... Kortom: wel of geen duidelijke test zegt nog steeds niets over het verloop van je zs! Ik hoop dat de komende weken snel gaan, dat is voor iedereen een rottijd vanwege de onzekerheid en zeker als je eerder n mk hebt gehad. Maar probeer desondanks ern beetje te genieten van het zwanger zijn!
Ik vind het er ook niet positief uitzien hoop voor je dat de test of je urine gewoon niet goed was. Sterkte ik heb het zelf ook gehad eerste miskraam met 5 weken en tweede met 15 weken. Denk je dat je de 12 e week door bent dat je dan veilig bent nou niet dus
Lees even de reacties van heel veel andere dames in dit topic die allemaal een aflopende test hadden én een gezonde zs!! Je maakt ts onnodig van de kaart. Een aflopende test kan idd slecht teken zijn, maar het hoeft dus zeker niet!! En hoeveel meiden die gewoon niet verder getest hebben hadden mss ook wel n lichtere test gehad??
Ik geloof er ook niet meer zo in, moet echt een wonder zijn als t toch nog leeft.. Heb net nog een test gedaan, resultaat blijft precies hetzelfde als de test van vanmorgen. Maar thanks voor je support kersje7!! Lief
Lees die reacties eens beter.Ik ga ts geen valse hoop geven.Een aflopende test loopt bijna altijd fout af.Gelukkig weet ze dat zelf ook,gezien haar reacties.
Net gaan bloeden al een beetje, dus ik weet genoeg Volgende week huisarts bellen voor de doorverwijzing... Wat kan er mis zijn als je twee x achter elkaar een miskraam hebt rond deze termijn??? Vind t bijna geen toeval meer.. Heb zo geen zin in de medische wereld Ik zal nooit meer kunnen genieten als t weer een x raak zal zijn..