Hallo! Ik wil even mijn verhaal kwijt.. Ik ben al een hele tijd (4 weken ong) al niet fit. Eigenlijk heb ik alle zwangerschapsklachten die er zijn.(oa, ochtendmisselijkheid, veel overgeven, grotere / gevoelige borsten) maar ik heb een spiraal... En mijn testen zijn allemaal negatief. Nu heeft mijn ha me vanmorgen bloed laten prikken om te zien wat daar uit komt. Zijn hier mensen die ervaring hebben hiermee? Kan je echt zwanger zijn door je spiraal heen en negatieve testen krijgen ? Pff zit wel een beetje in de stres. Groetjes
Zwanger door spiraal heen kan zeker!! Maar dan test je vaak ook wel positief. Ik had zelf gelijke klachten en bij mij kwam dat juist door de spiraal!!! Eruit gehaald en paar dagen later was het weg! Ben je ook al 4 weken aan het overgeven?
Een vriendin van mij is ook zwanger geworden door de spiraal heen, of ze negatieve testen had weet ik niet Wanneer hoor je de uitslag van het bloed prikken?
Ja ik loop inderdaad al een maand met deze klachten.. Dus ook met overgeven etc... Morgen krijg ik de uitslag, mocht dit negatief zijn dan ga ik hem er ook gelijk uit laten halen..
zwanger door de spiraal heen kan natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker (vaak zit de spiraal dan niet goed meer) Maar de negatieve testen staan los van de spiraal. Dat maakt gelijk wel de kans een stuk kleiner als je logica volgt -eerst hoor je bij de kleine club die door de spiraal heen zwanger wordt-daarna bij de kleine groep die zwanger is maar negatief test. Beide kansen zijn al klein, maar de opgetelde som is wel erg klein.. Aan de andere kant.. wat niet kan is nog nooit gebeurd