Plots minder afscheiding?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LovelyM, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Allereerst, ik vond je test van vrijdag alles,behalve een bijna knaller.
    Zag wel een streepje,maar heel licht.Een knaller is minstens even donker als je controlestreep.
    Die van vandaag vind ik negatief.
    Hoe zeker ben je van je eisprong?ovulatietesten gedaan of getempt?
    Misschien was er een begin,maar is het misgegaan,Dát is het risico van vroeg testen.Meer dan de helft van de zwangerschappen gaan voor nod mis.

2. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    #22 LovelyM, 14 dec 2015
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015
    Ben ik helemaal met je eens maar om nu een negatieve te hebben was die van vrijdag behoorlijk duidelijk, Ik heb mijn eisprong rond de 30ste gehad omdat m'n cervix slijm toen eiwit was.
    Dit is voor mij pas de eerste dus tis coor mij nog allemaal nieuw

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie dat je al vanaf 4 december aan het testen bent.Als je zwanger was, zou hij nu echt wel duidelijk zijn.
    Ik zag in die van vrijdag geen kleur,dus weet niet of hij wel positief was.
    Hoe heb je je eisprong gevonden?
    Hoe lang ben je van de anticonceptie af,en welke soort?
    Hoe waren je cyclussen ?

4. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ja klopt ik test al een poos vage strepen, Die ban vrijdag zit wel zeker kleur.. Miss op deze beter te zien.

Heb hiervoor 1 cyclus gehad nadat ik stopte op 17 september met de pil. Hiervoor had ik wederom een positieve test op donderdag 29 Oktober en de dinsdag erna begon ik te bloeden. Dus zo'n 43 dagen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,9 KB
      Weergaven:
      24
  5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Jammer dat je mijn vraag hoe je je eisprong hebt gevonden steeds negeert
    Ik zie op je nieuwe foto inderdaad een heel lichtblauw lijntje.

Ps:eek:fftopic,prachtige nagels!:D

6. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    #26 LovelyM, 14 dec 2015
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015
    Oh nee hoor word niet genegeerd hoor,
    M'n eisprong denk k gevonden te hebben doormiddel van m'n cervixslijm, En doormiddel van ovulatie testjes.

Ovulatie testen werd ik totaal niet wijzer uit en tis ook pas de 2e maand dus die doe ik niet meer.

Bedankt haha.. Tja je moet wat als je je verveeld dan maar je nagels doen :p

7. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.471
    323
    83
    Mooie test hoor die van vrijdag. Behoorlijk duidelijk ☺️

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Maar je hebt dus geen positieve ovulatietest gehad?
    Het kan best zijn dat je eisprong later is geweest...maar ik denk dat er wel iets is geweest,maar dat het vroeg mis gegaan is, al voor je nod.Dat gebeurd echt in meer dan de helft van alle zwangerschappen, en zou je test van vrijdag kunnen verklaren, en die van vandaag.
    Een andere verklaring heb ik er niet voor,misschien is je cyclus nog niet goed op gang,want zo lang ben je nog niet van de pil af,dus kan nog ontpillen zijn enz,maar dan zou je vrijdag niet positief getest hebben.

9. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ik denk idd ook dat het vroeg tijdig is misgegaan, heb alleen onwijs rommelige darmen en daarbij wat kleine steekjes, Hopelijk zet het snel door

10. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Of die test van mij bij m'n ovulatie positief is geweest vond ik erg onduidelijk vond het ook geen fijne testen z&k, Vandaar dat ik die niet meer gebruik,

Pil heb k maar 1,5 maand gebruikt en had daarvoor een implanon maar dat was een drama.. 15 weken aan 1 stuk ongesteld

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is dus absoluut onmogelijk dat je je eisprong pas rond afgelopen vrijdag hebt gehad? Dit zeg ik omdat zwangerschapstesten, hoe raar ook, ook met een licht tweede lijntje op je eisprong kunnen reageren. Temeer jij ook nog eens schrijft toen last te hebben gehad van veel afscheiding wat nu minder tot weg is.
    Een lid hier, Jane, had zelfs een positieve CB Digitaal rond haar eisprong.

Indien het een vroege miskraam is, zou je vandaag of morgen toch moeten gaan bloeden. Blijft een bloeding uit, dan denk ik dat je eisprong rond afgelopen vrijdag moet zijn geweest en dan is je NOD dus over een kleine twee weken.

12. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Dat zou tuurlijk ook kunnen! Wat wel echt bizar is met die testen 😨
    Heb in die dagen niet geklust dus zal dan niet zwanger zijn ben ik bang.. Maar ik hou het gewoon in de gaten en we zullen het zien..
    Moet ik wel zeggen dat m'n afscheiding vandaag weer gewoon terug is en weer een goede hoeveelheid haha

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Volgens mij reageert de cb plustest niet op een eisprong,vandaar dat ik die optie er niet bij had gezet,maar je brengt me aan het twijfelen...zou dus best kunnen.

14. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ik dacht ook van niet Pipo, Maar we wachten het maar gewoon af. Zal voor de zekerheid morgen ochtend nog een keer testen met 2v5 en is die negatief gaan we weer verder

Deel Deze Pagina