Ik had mij voorgenomen om pas dinsdag te testen, maar manlief heeft me overgehaald vanmorgen een testje te wagen binnen de tijd een mooie tweede streep! Nu hopen dat hij verder op gaat lopen.
Was hier van de week iemand en die had zelfs nog een tuurstreepje op de kv test. Had wel een cb digitaal met indicator gedaan en was positief . Zou hem zelf over 2 dgn doen en dan morgen nogmaals een kv.
Mijn lijf lijkt het uit te schreeuwen. Sinds afgelopen vrijdag al klachten maar die worden al meer. Zere gezwollen borsten, veel misselijk, moe (doodmoe!) met regelmaat duizelig. Dat zijn wel de dingen die de boventoon voeren. En Ik weet even niet of het afgelopen donderdag of vrijdag was, maar heb toen tijdens het avondeten (wel het toilet gehaald) overgegeven. We aten pasta met rode saus. En dat accepteerde mijn maag niet. Rode saus was iets wat mijn lijf ook ab-so-luut niet accepteerde in de zwangerschap van mijn zoon. Mijn lijf reageerde overigens in die zwangerschap ook al enorm snel op de hcg.