plots niet meer kunnen lopen

Discussie in 'De lounge' gestart door kris8, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey dank ik hoop dat het zo loopt ja. Echter schoenen terug aan werkt helaas niet zo magisch als ik gehoopt had pijn blijft hetzelfde.
    Dacht ook al: Oh schoenen uit is pijn, doe ik ze toch terug aan haha..

Ik kijk het nog even aan hooghouden en koelen lijkt nu de pijn iets af te nemen. Als het erger wordt overleg ik gewoon wel even met de HAP als ik ga twijfelen.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    De dochter van een vriendin had dit ook. Eigenlijk exact zoals jij verteld. Die had een botontsteking in de middenvoetsbeentjes..

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het. Heb 2 weken gehinkeld. Ik was namelijk in onderzoek voor reuma destijds en dacht dat het een ontsteking was. Tot ze een foto maakte. Toen bleek mijn voet spontaan gebroken. Een stress fractuur of vermoeidheids breukje noemen ze dat. Aangezien je een doorgezakte voet hebt kan dat. Ik heb een heel groot beenlengte verschil en als ik geen schoenen draag loop ik bij die voet altijd op mijn tenen.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Bizar genoeg heb ik precies hetzelfde sinds een paar dagen.
    Loop ook op de zijkant van mijn voet. En het is net alsof mijn voet in de fik staat zo warm voelt het.

Ik dacht dat het misschien van de warmte kwam omdat me voet bovenop ook wat dikker is.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Mammie; maar dat moet er toch ook een zwelling zijn ?
    Moet eerlijk zeggen dat ik ooit mijn pols gebroken heb ( wel gelijk goed op 3 plekken ) en dat ik de soort pijn wel herken. Echt de verlammende pijn van niet kunnen belasten vooral.
    pff morgen maar naar de dokter. Tenzij ik natuurlijk huppelend mijn bed uit kom maar iets zegt me dat dat tegen gaat vallen..

@ Chocodipper: wat vervelend dat je ook zo`n last heb !
    Warm of dik is die van mij niet althans nog niet ..

We gaan het zien morgen. Ik heb altijd ook rare dingen

6. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Klinkt als een peesontsteking, maar morgen heb je meer duidelijkheid.

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja ik moet gewoon geduld hebben en afwachten, maar daar ben ik niet zo goed in haha.. ga zo maar slapen kijken we morgen weer verder

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn zusje heeft precies hetzelfde op dit moment en bij haar is het een peesontsteking. Sterkte vanacht en succes morgen bij de huisarts.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou bijzonder genoeg gaat het vanochtend een stuk beter. Over is het niet maar ik kan er wel weer wat op strompelen. Rust helpt dus.
    Telefonisch spreekuur van de huisarts gebeld want vond het onzin nu te gaan. Die denkt aan een overbelasting van de voet-heffers of zoiets. Nou ja conclusie is veel op goede schoenen lopen niet te veel op blote voeten of sokken, rustig aandoen want rust helpt dus. Als het over een paar jaar dagen niet helemaal over is moet ik even laten kijken.
    Hopelijk blijft het dus zo en wordt het nog beter..

Dank voor het meedenken... ik zag me gisteren echt al wel een langere tijd pijn hebben want het voelde echt alsof het niet zomaar over ging.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bij mij bleek het peesplaat ontsteking. Begon boven op en na 1 behandeling van de fysio deed het pijn op de juiste plaats. Massage, juiste schoen met een hakje en intapen deed wonderen!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Fijn dat het nu iets beter gaat, houd het maar in de gaten en anders inderdaad toch nog even na laten kijken.

Deel Deze Pagina