nou, ik heb dus wel 2dagen bloed verloren en ga er dan ook maar vanuit dat ik gewoon ongi ben geworden maar dan 4 dagen vroeger dan normaal we gaan gewoon weer verder haha volgende eisprong heb ik als het goed is op vakantie, dussssss misschien lukt het dan wel... we geven de moed niet op voor alle anderen veel succes en hoop dat het bij jullie wel een innesteling is geweest
Hoi, Nou ik heb dus vandaag hetzelfde meegemaakt. Mijn cyclus staat op 36 dagen en nu dus na na dag 26 "ongesteld geworden". Ik wacht even af, want nu is het ook min of meer weer weg het is zo raar. Het is ok niet een klein beetje zoals ze hier zo mooi zeggen een druppeltje. Nou nee het is in m`n broek wel enkele drubbels maar met afwegen dus ook duidelijk. Ik ben benieuwd, als het nu stopt ga ik toch over een week testen. Ik moet zeggen dat ik al heel de morgen hoofdpijn had en erge steken onderin de buik. Ik hoop zo dat het een innesteling is. Groetjes
Hoi allemaal, De test van gisteravond staat in mijn album, die was ook het duidelijkst. Ik wil ook vooral zeggen dat ik niet wanhoop, als dit niks is, vind ik het ook prima. Ik was nogal in de war door de menstruatie, en vandaar dat ik testte. Ik vind het fijn dat jullie allemaal voor me duimen, maar ik hoop vooralsnog nergens op. Liefs Kim
Er staat een licht streepje volgens mij. Ik ben meer van de digitale dus ben er niet zo in thuis. Hier op het forum valt me wel op dat ze al snel zeggen "een streepje is een streepje" maar ja ik durf het niet te zeggen. Ik hoop voor jou dat je als je weer test over enkele dagen dat het nog beter zichtbaar is want dan zal het wel een raak kunnen zijn. ps. hoe lang heb jij nu gebloed en hoeveel?
@Wendy Nou best wel lang voor een "innestelingsbloeding" geloof ik, 3 dagen, 1 dag helderrood, voor de rest bruin, hoeveel durf ik niet zo te zeggen, minder dan normaal en minder last van. Na die 3 dagen dus 2 dagen niks, en gisteravond beetje bruin (sorry voor de details) En de test heeft 8 uur gelegen voordat ik hem zag, heb de tien minuten die ervoor staan niet afgewacht, meende dat er niks aan de hand was en ben dus naar bed gegaan. Zag hem pas vanmorgen. Groetjes, Kim
o zo, oke. Ik denk dat je dan niet meer van zo`n uitslag mag uitgaan. Bij een digitale blijft de uitslag 1 uurtje staan daarna is het weg, dat is een geluk haha kijk je zeker niet terug. Ik heb net gezien dat ik toch nog bloed en heel helder rood is het en meestal begint de ongi bij mij met donker/bruin zeg maar. Nou ik ben bang dat het gewoon m`n ongi is maar hopen blijven we altijd.
KIm: ik zie toch ook wel een streepje..over een paar dagen nog eens testen dan misschien, ik weet het ook niet. Bij mij is het gebleven bij paar druppels bloed eigenlijk (in het maandverband, zat echt maar heeeel weinig op, bijna niet zichtbaar) en op de tampon die ik even had ingedaan om te kijken zat klein spoortje bloed op.. krampen zijn eigenlijk weer weg (ongi krampen, maar waren ook maar erg licht) en heb nu weer rommelende darmen... voor mij dus ook afwachten wat er gebeurd verder...misschien alvast spotting ofzo en dat ik zaterdag (mijn nod) gewoon ongi ga worden, ik weet het ook niet. Zit nu wel op dag 9 na mijn ei dus kan innesteling zijn maar ga ik maar niet vanuit...ook mijn temp was vanochtend laag.. Hoop dan dus maar dat het niet doorzet en mijn temp morgen weer hoog is..zo niet, wel jammer maar dan gewoon volgende ronde Liefs Syl
@Wendy, Ik vind het gewoon gek, dat er zo'n blauwe streep staat. Ik heb wel eens een indrooglijntje gehad en die was grijs, dus dat was zeker nega. Maargoed, ik hoop helemaal nergens op, maar ik vind het gewoon gek, kan er niks aan doen. Ik wacht nog wel een paar dagen voor ik weer ga testen en dan laat ik nog wel van me horen. Groetjes!
Dank je wel dat jullie zo meeleven, Overigens moet ik erbij vermelden dat de test die ik vanmorgen deed, met ochtendurine, ook vaag was en pas vanmiddag ook te zien was, dus ja, daar heb ik nog niks aan en het kan niet 2 x vals positief zijn (of moet fabrieksfout zijn, haha) We moeten gewoon afwachten! Ik denk dat ik woensdag weer ga testen, en kijk dan wel verder. Kim.
kim: zie inderdaad wel een tweede blauwe streep. maar inderdaad wat iedereen zegt na zo lang mag je eigenlijk niet meer kijken. Had zelf het zelfde toen ik voor het eerst testte. Dacht dat hij weer negatief was. Test weggelegd en weer naar bed gegaan. half uur later weer gaan kijken en toen zag ik een heeel licht streepje. Maar ja dus ook niet binnen de tijd. Later nog 1 gedaan en die was meteen wel zichtbaar.. Hoop voor jou dat je binnenkort toch nog een echte positieve test in handen hebt!
@juffie Ik hoop het ook! Dan zouden we net ontsnappen aan de medische molen, een klein wonder voor mijn gevoel. groetjes!
Wanneer ga je weer testen, woensdag ochtend? Ben zo benieuwd zeg. Ik bloed nog steeds. Het is bij mij vanmiddag om 2 uur ineens gekomen. Ik laat m`n banner nog even staan, maar ben bang. Ik moet zeggen dat het wel heel mooi helder rood bloed is en anders heb ik altijd zo`n donker/bruinig bloed met stolsels. Nou ik ga duimen voor je.
Banner veranderd, ik heb bloedstolsels gehad dus dat geeft denk wel echt aan het het de ongesteldheid is. Mijn cyclus is waarschijnlijk van 36 dagen naar 26 dagen gegaan. Is aan de ene kant positief, zo heb ik meer kansen per jaar. Succes kim85, ik duim voor je.
@ all, Ik houd het inderdaad spannend, ik word er zelf ook een beetje zenuwachtig van, ik heb een blauwe streep sinds we het gingen proberen, nog nooit gehad, zelfs mn vriend was helemaal door het dolle heen, (ik heb hem nog geprobeerd te kalmeren, haha) Ik hoop ook dat het wat word. Ik ga zeker woensdag posten, dan ga ik weer testen! Groetjes
Ja spannend hoor kim85. Het is wat met die cyclus van ons. Ik neem aan dat jij geen stolsels hebt gehad in jou bloedinkje. Het is allemaal zo onzeker. Nou ik hoop dat jij snel zekerheid hebt, er gaat niets boven zekerheid.