Nee, ik heb helemaal geen stolsels gehad nee, gelukkig niet. Verder geen krampen, alleen een beetje naar in de buik, maar verder niets nee, normaal ben ik ongeveer 6a 7 dagen ongesteld, en nu dus maar 3... Vaag inderdaad ja. Nog 2 daagjes, dan is het woensdag, haha.
Ik ga naar bed, heb zo`n buikpijn en ben een kruik aan het warm maken. Heb eigenlijk nog nooit zoveel pijn gehad ggrrr. Veel succes
@Kim: spannend hoor, ben echt heel benieuwd! Mijn duimen blijven draaien voor je! WEndy: balen meid..en dan ook nog zoveel pijn.. Hoop dat je er snel weer vanaf bent! HIer: het is alleen bij die ene paar druppeljes/spoortjes gebleven, verder geen druppeltje meer te ondekken....dus toch wel spannend al weet ik goed dat het straks misschien ieens door kan gaan zetten... toch vind ik het wel raar: zit 5 dagen voor nod en 9 dagen na ei, nooit gehad zo..dus spannend.. Liefs Syl
Spannend sylvia! Klinkt veelbelovend in ieder geval, voor iedereen succes. Ik kom morgen nog wel even kijken! Groetjes, Kim
@kim; heb je alweer getest of niet, kon je je inhouden niet te testen? Spannend hoor, ik ben zo benieuwd. Ik ben echt ongi geworden en zit weer in een nieuwe ronde met nieuwe kansen zoals we dat zeggen.
Kim: ik ben ook benieuwd of je al meer weet, of ga je gewoon morgen pas testen? Wendy: wel balen maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen Ik had vandaag weer beetje bloedverlies,weer maar weinig, weer paar spoortjes maar wel meer dan gisteren (maar het blijft echt heel weinig, echt maar spoortjes) Wel best veel ongi krampen en beetje lage rugpijn... het voelt alsof ik ongi moet gaan worden..vind het dus wel lastig zo...heb dan liever dat het wel doorzet zodat we door kunnen naar de volgende ronde want denk gewoon echt niet dat ik zwanger ben...zaterdag is mijn nod, ik denk dat ik daarna pas ga testen als het nog niet heeft doorgezet.. want komt toch pas hcg in je bloed na innesteling? Liefs Syl
Ik heb in een boek gelezen; dat je het beste 4 dagen tot na je nod kan wachten en dan testen omdat het dan goed op peil is als je zwanger bent. Misschien is het een tip.
Kim85! Spannend man! Wie weet nu je je gedachten even ergens anders op gezet hebt dat het wel spontaan lukt! ik hoop het voor je..we wachten op de volgende update!
Hoi allemaal, Nog niet gestest, wacht echt tot morgen vroeg. Nog steeds een beetje bruinverlies wat zondagavond is begonnen, maar heb er totaal geen last van. Ik heb dus nog geen nieuws, morgen kom ik nog weer even kijken. Groetjes ,Kim
Hoi allemaal, Nieuwe update: Test helaas negatief, ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, ga begin juli naar de fertiliteitsarts en zal het dan nog eens navragen over die testen en dat er dan toch een blauwe streep verschijnt, ook al ben je niet zwanger. De assistente zei in ieder geval dat het streepje echt niet kan kleuren als je niet zwanger bent, dus misschien is het in een vroeg stadium misgegaan, dat kan natuurlijk altijd. Bruinverlies is na 2 dagen weer opgehouden, dus daar ben ik ook vanaf! Succes iedereen verder en ik laat het nog wel weten in dit topic wat de arts heeft gezegd. Groetjes, Kim
Hoi, Jammer zeg kim85. Maar moet je dit nu wel als ongi tellen en zit je nu in een nieuwe ronde? Pfff lijkt me zo moeilijk allemaal als het allemaal zo onzeker is. Net als hier al eerder is gezegd, beter zwanger of gewoon duidelijk ongi worden. Nou heel veel succes bij de arts. Groetjes
Dankjewel Wendy, Ik ga er ergens vanuit dat het dan een ongi was, en nu dus al weer de eerste week van de cyclus voorbij is. Heel veel succes met het zwanger worden! Groetjes Kim