hoi meiden. mijn dochter heeft 2.5 week geleden de bmr prik gehad(1week tot 1.5 week later kan je kindje last krijgen) en is van de week ook wel verkouden geweest, maar dat is alweer zo goed als over. ze heeft nu alleen al 3 dagen koorts tussen de 38 en 39 graden. ze heeft wel rode oren maar ze grijpt er niet naar en ze is gewoon vrolijk en eet goed komt iemand dit bekent voor???
dat had D. laatst ook maar de koorts steeg tot 39 plus en hij bleek de 5e of de 6e ziekte gehad te hebben. Op dag vier kreeg hij namelijk allemaal rode vlekjes.
Zou weleens de zesde ziekte kunnen zijn, maar dan is de koorts vaak hoger. Denk niet dat het met de prikjes te maken heeft. Misschien oorontsteking gezien de rode oren?
mijn dochter heeft nog nooit oorontstekking gehad. ik heb het idee dat een oorontstekking nogal veel pijn doet? en ze is zo vrolijk
Mja, lijkt me ook wel ja. Ons meisje heeft nu ook al een paar dagen verhoging, maar hier vermoed ik tandjes/kiezen. Wangetje is ook rood. Ondanks dat ze toch ook wel pijn moet hebben, blijft ze er vrolijk onder... Wel iets minder dan normaal, maar toch.
Momenteel heersen de waterpokken ook heel erg. Hier hebben beide kinderen vooraf aan de waterpokken ook een paar dagen verhoging gehad, maar verder ook niet ziek. Zoiets zou het dus ook kunnen zijn. Maar als je twijfeld even naar de huisarts en de oortje laten bekijken, maar meestal als ze een ooronsteking hebben merk je dat wel aan ze. Verhoging kan ook komen door doorkomende tanden en kiezen, dus ook dat zou nog kunnen. Haha, eigenlijk kan het heeeeel veel zijn, maar het meeste is onschuldig gelukkig. En zolang ze goed eet, drinkt en idd geen zieke indruk maakt kun je het volgens mij nog wel even aankijken en merk je vaak binnen enkele dagen wel wat de oorzaak was van de verhoging of is het ineens over en zul je het nooit weten.
ze heeft gisteren heerlijk geslapen. van 18.30 tot 8.30 en werd koorts vrij wakker. ben benieuwd of dat zo gaat blijven. bedankt voor de reactie's
hhhhmmmm zehad net weer 39.5 vanaf 17 uur ging het weer oplopen. ze had ook ongeveer een half uurtje lang blauwe lipjes?