Ja hoor... hier ook een slechte slaper... Meestal word ik rond dezelfde tijd wakker (4:30 uur), ga ik maar plassen om vervolgens minstens anderhalf uur naar het plafond te staren haha. Vriendje wordt ook altijd wakker als ik naar de w.c. sluip, dus dan zijn we gezellig samen wakker haha. Tja, zo kunnen we alvast aan de gebroken nachten wennen!
ik heb niet echt dat ik wakker word, maar heb gewoon het gevoel dat ik totaal niet uitgerust ben of maar heel kort geslapen heb ook de meest vreselijke dromen komen voorbij
hier ook dat slechte slapen.... echt drama! Ik wist niet dat het daarbij hoorde... ik dacht continu: nou dan zal het wel volle maan zijn. Wordt er zooo moe van. Kom 's ochtens uitgeput uit bed. Wakker, slapen, wakker, slapen.... rare dromen ..... en een man naast me die ligt te snurken arghhh. Hij vroeg vannochtend waarom ik hem had geschopt :s blijkbaar was ik het dus zo zat dat ik dat heb gedaan haha
Ik mag hopen dat het slecht slapen niet meer erger wordt bij mij, dan slaap ik in mijn derde trimester helemaal niet meer. Heb nu op aanraden van de vk "Dormiplant" voor lekker slapen en uitgerust wakker worden. Helaas word ik om half 1 's nachts uitgerust wakker om dan uren naar het plafond te staren...
Ik ook standaard om 5:00 uur wakker en dan niet meer kunnen slapen, vreselijk en tegen een uur of 15:00 uur stort ik dan in. Ben wat dat betreft dat ik bijn averlof heb, dan kan ik s'middags een tukkie doen!
ik slaap zo 2 tot 4 uur per dag.. kun je wel nagaan hoe brak ik me voel.. maar gelukkig hoef ik thuis haast niks te doen en kan ik gewoon lekker luieren