Lieve dames, Ik heb een tijdje getwijfeld of ik deze vraag zou gaan stellen maar doe het toch. Korte inleiding: Zelfonderzoek ben ik mee bekend, dus weet goed hoe ik er vanbinnen aanvoel daaronder. Nu ben ik na mijn laatste ongi dag dit dagelijks gaan doen, om de boel goed in de gaten te houden. Mijn baarmoeder heeft 3x een zw voldragen en ik ben 3x via de natuurlijke weg bevallen. Dus mijn baarmoederhals/hals heeft daar natuurlijk zijn sporen van. Waaronder ook hele kleine bobbeltjes rond de baarmoedermond. Heel normaal dus. Maar nu het volgende; 1 van die bobbeltjes is opeens groter geworden Het is nu ter grootte van een kleine doperwt terwijl het eerste een mini-speldekopje was Wat kan dit zijn? ik heb natuurlijk al wel wat rond gekeken op internet, maar vind niet echt het antwoord wat ik zoek. Iemand enig idee of ervaring? Vanmiddag ga ik naar de HA want ik vind het maar eng. Alvast bedankt dames Liefs Gwen
Ik heb echt geen idee, heb er geen ervaring mee ook maar wilde je toch succes wensen bij de HA! Hopelijk is t niets ergs om je druk over te maken (K)
Het is ook en soort van littekenweefsel, alleen nu is alleen 1 van de bobbeltjes, plotseling groter geworden. En dat vind ik zo gek Groetjes Gwen @Snoopy82 Bedankt!
ja is vreemd..... gewoon dokter vragen die heeft ervoor gestudeerd!!! Laat weten wat het nu was....als je dat wilt tenminste haha
Het blijkt toch ovula nabothi te zijn. Dat vermoeden had ik al maar ik vond het zo vreemd dat het zo plotseling vergroot was. Blijkt toch normaal te zijn en kan door invloed v/d eisprong veranderen. Wat mij heel logisch lijkt ook, nu ik sinds jaren weer een 1e eisprong heb gehad. En de kliertjes in de baarmoederhals werken mee in het proces zeg maar. En als die verstopt raken krijg je ovula nabothi. Kan ook geen kwaad gelukkig hoor. Ik moest wel ff in de gaten houden of het nog groter wordt, dan mocht ik even terugkomen. En kon het volgens haar ook doorgeprikt worden. Nou dat hoeft voorlopig niet voor mij want het blijkt ook ietsje kleiner te zijn dan ik dacht. Opgelucht de deur weer uit. maar toen ze zei; succes met zwanger worden, vond ik het toch wel ff eng klinken hoor. Buiten mijn partner en dit forum weet niemand dat ik bezig ben met zwanger worden. Dus nou werd het heel even heel eggie voor mij. Gek hè, ik ben er dag in dag uit mee bezig, compleet met ovu en zw testen. Maar die ene opmerking deed me pas echt beseffen..oh we gaan misschien weer zwanger worden!! Liefs Gwen
Ja maar het is ook iets heel erg intiems vindt ik hoor zwanger proberen te worden!!! Kan me voorstellen dat het raar klonk!!! Dus je weet nu dat je een eisprong hebt gehad/hebt?!!! Spannend!!!
Geen idee of ook echt een eisprong heb gehad. Ik vertelde haar over de verloop van deze cyclus, dus dat ik gestopt ben met nuvaring, over mijn vruchtbaarslijm, ovu testen, enz. Dus naar aanleiding van dit verhaal kwamen we tot de conclusie dat waarschijnlijk onder invloed v/e eisprong, het 'bobbeltje' veranderd/vergroot is. Wat voor mij heel aannemelijk is omdat ik nu zo'n 5 jaar en 10 maand geen eisprong heb gehad. (laatste zw in 1x raak) Daarvoor was ik ong. 2,5 jr. ook aan de nuvaring, dus ook toen geen eisprong gehad. Dus ja ik denk haast wel zeker te weten dat ik een eisprong heb gehad maar helemaal zeker weten doe ik het dus niet. Liefs Gwen