Auto op mijn naam, verzekering vriend zijn naam?

Discussion in 'De lounge' started by Tweekids, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Omdat mijn vriend een tijd niet aanwezig is staat onze nieuwe auto op mijn naam. Maar heb doorgegeven aan de verzekering dat hij gewoon op zijn naam mag blijven staan.
    Kan dit?

2. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

Dec 21, 2009
    636
    265
    63
    Female
    Militair
    Tilburg
    Bij ons is het net andersom, mijn vriend zijn auto staat op zijn naam en op mijn verzekering (ivm schadevrije jaren). Hij staat wel in de polis als bestuurder. Bij onze verzekering kan het in ieder geval.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O gelukkig! Want ik zou 121 euro aan verzekering per maand moeten betalen en m'n vriend maar 21 euro :p

4. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

Dec 21, 2009
    636
    265
    63
    Female
    Militair
    Tilburg
    Bij ons zou het inderdaad ook ongeveer op zoiets neerkomen. Dan scheelt dit een hoop he!
    En anders voor de zekerheid even naar de verzekeringsmaatschappij bellen.

5. kvinna

kvinna Niet meer actief

Vaak kun je ergens invullen of wordt je gevraagd wie de regelmatige bestuurder is. Ik zou het inderdaad wel even kortsluiten met de verzekering.

6. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,538
    14,058
    113
    Female
    Bij ons is het andersom, auto op de naam van mijn man en de verzekering op mijn naam. Bij sommige verzekeraars zou je ook nog je eigen naam op de polis erbij kunnen laten zetten, op deze manier betaal je de laagste premie en bouw jij ondertussen ook schade vrije jaren op onder je eigen naam. Neem hiervoor even contact op met je tussenpersoon.

Wilde je ook nog even heel veel sterkte wensen gezien je onderschrift.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou het wel even navragen bij je verzekering. Niet bij elke verzekering kan het. Bij ons was het de voorwaarde dat we officieel dus geregistreerd partner van elkaar moeten zijn.

Share This Page