Haha tnx, maakt niet uit. Met 36.7 zou ie er ook niet onder zitten, nu gelukkig zelfs erboven Ik heb vanmorgen vanalles geprobeerd om die xoverlijn op de juiste plek te krijgen maar hij wil niet verplaatsen. Ach, nu weet ik het zelf dus onthou ik het gewoon temp was vandaag weer mooi omhoog, al is ie niet helemaal betrouwbaar ivm kort nachtje en in slaap gevallen nadat mn tempwekker ging haha oeps
De coverline is niet je basale temp hoor Die lijn geeft enkel aan dat je temp in je lf boven die lijn moet blijven. Zakt hij eronder dan kan het einde oefening zijn namelijk . Dus dat de lijn hoger ligt dan je basaal dat klopt
@RoGiJuLi vandaag weer een enorme dip in mn temp. Heb je dit wel eens eerder gezien? Ik heb normaal altijd een behoorlijk stabiele temp na mn ei maar dit is zo raar. We gaan n paar dagen weg en wilde mn thermometer lekker thuis laten en het lekker even zo laten, maar ik geloof dat ik zowel thermometer als tampons en maandverband in pak... natuurlijk hoop ik nu stiekem op een innestelingsdip, maar het blijven rare pieken en dalen.
Het kan idd een innesteling zijn. Geen gekke dingen aan de hand (slecht geslapen, minder dekens, korter geslapen?)
Ja dat wel, al 2 nachten een onrustige peuter. Maar kun je dan de ene ochtend hoog en de andere juist heel laag uitkomen?
Zowel gisternacht als vannacht. He daar sta je dan met je goede gedrag, gooit mn peuter roet in het temp-eten hahaha
Dat is te kort voor een goede meting en dus is je temp van zowel vandaag als die van gisteren niet betrouwbaar. Ik zou die van vandaag op discarded zetten
Help, nu is mijn temp op cd9 al gestegen, het lijkt erop dat mijn ei gisteren was... is dat niet te vroeg? En we hebben enkel gisterenavond geklust, dat is te laat zeker? :'(
Nee hoor hij hoeft zeker niet perse gisteren al gesprongen te zijn. Je kan ook stijging hebben omdat je ziek bent/wordt of anders geslapen hebt Even morgen afwachten
Ik hoop het, want voor mijn eisprong is hij normaal nooit zo hoog, en ik had gisteren ook nog wat bloed plots, dus misschien een ovulatiebloeding. Bah, die onzekerheid... stel dat het toch gisteren was, dan hebben we te laat geklust toch?
Een gesprongen ei is tot 12 uur te bevruchten. Helaas weet je niet hoe laat het ei gesprongen, dus of je kans hebt kan je nu niet weten.