Hallo allemaal, Afgelopen weekend had ik mijn vruchtbare dagen. Volgens mijn menstruatiekalender zondag 29 april m'n eisprong, maar voor mijn gevoel was dat maandag 30 april. Werd maandagochtend namelijk wakker met veel pijn linksonder in mijn buik. Rond de vruchtbare dagen (en daarvoor al..) goed geklust. Nu had ik vanmiddag plotseling wat bruinige afscheiding, alleen afscheiding niet bij het plassen. Heb ik normaal niet. Weet iemand wat dit kan betekenen? Groetjes JAM1987
Misschien kwam dat door je eisprong, dat heb ik vorige maand ook gehad Dan kan je 1,2 of 3 dagen na je eisprong bloed verliezen. Voor een eventuele innesteling is het nog te vroeg, dus ik denk dat het van je ei is. Zeker weten doe ik natuurlijk niet.
Bedankt voor jullie reacties. Denk dan dat het toch van m'n ei is, maar had dat nooit eerder gehad. Dus verbaasde me en brengft me dan gelijk aan de twijfel..
Ik heb mijn ei vrijdag gehad, en verlies sinds gister ook bruine afscheiding (dus 4 dagen na mijn ei). Ik heb hier normaal pas last van 3/4 dagen voor nod, en nu al 10 dagen voor nod?! Zou dit innesteling kunnen zijn? Is dat niet meestal roze/rood bloed?
Apart he..?! Dit soort dingen brengt zoveel verwarring met zich mee. Wat ik begrepen heb is dat een innesteling niet zo vroeg kan. Dat is meestal 7 tot 10 dagen na de eisprong. En vaak niet bruinig, bruinig is oud bloed. Maar waarvan dan..?? Nu maar afwachten of we ongesteld worden...