Vanmorgen ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Super fijn natuurlijk. Zojuist wilde ik een afspraak maken bij de stadswinkel voor het aanvragen van mijn rijbewijs. Dit kan alleen via het digitale loket of telefonisch. Op de website zag ik staan dat de eerst volgende mogelijkheid pas 8 januari was. Dit leek mij wel erg lang wachten dus toch maar even gebeld en de eerste optie is inderdaad pas 8 januari.. Ligt het nu aan mij of is dit belachelijk lang wachten?? Ik kan dan pas 8 januari mijn rijbewijs aanvragen en vervolgens moet ik nog een aantal dagen wachten tot dat ik deze daadwerkelijk kan ophalen. Vind dit niet normaal eerlijk gezegd.
Wat raar! Kan het alleen op afspraak want ik weet nog bij ons dat we ook gewoon daar heen konden en wachten tot we aan de beurt waren. Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Tja dat komt door de kerstvakantie vrees ik...daarnaast heb je hem de 8 ook nog niet, want je kan hem vaak pas vijf dagen later ophalen Dus sorry, is niet raar Maar ik kon wel tussentijd gewoon rijden met het briefje van de cbr
wat ik zou doen als ze wel open zijn er naar toe gaan en kijken of er een tussen uit gevallen is een afspraak. vaak komen er mensen niet op dagen lief kijken en miss kan je toch gelijk aanvragen.
Hier kan je op woensdagmiddag binnenlopen, een nummertje trekken en hopen dat je binnen de openingstijden aan de beurt bent. Misschien is er bij jullie ook wel een dag waarop dat kan. Deze woensdag zal wat lastig zijn (1 januari).
Tegenwoordig geld een brief van het CBR niet meer. Ik ben toen naar het gemeentehuis gegaan en toen hadden ze de volgende dag opeens wel plek. Gefeliciteerd trouwens
Pfff wat een gedoe inderdaad! En een ander stadsdeelkantoor of het centrale stadhuis? Vroegah ging het van het CBR rechtstreeks naar t stadhuis en naar huis met rijbewijs op zak...