Plotseling bedplassen bijna 8 jaar

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door wannabe mam, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Mijn lieve zoon plas plotseling weer in bed. Het gebeurd nu al een week. Rond dezelfde tijd wordt hij verdrietig wakker en maken wij alles schoon. Heeft iemand dit ook gehad? Wat was de oorzaak en oplossing?

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.518
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik herken het niet. Hier hadden ze weleens een ongelukje op die leeftijd maar dan was het 1 of 2 x en dan was het weer klaar. Ik zou voor de zekerheid zijn urine na laten kijken of hij geen blaasontsteking heeft en vanuit daar weer verder kijken.
    Plast hij wel goed uit voordat die naar bed gaat?
    Je zou hem anders ook wakker kunnen maken omdat je zegt dat hij het steeds rond dezelfde tijd heeft.
    Dan krijgt die mogelijk ook weer zijn zelfvertrouwen terug.
    Ik kan me zelf nog herinneren dat ik toen ik 8/9 jaar was ik eens een keer mijn hele bed had ondergeplast en dat ik dat echt heel erg vond en bang was dat het nog een keer zou gebeuren.
    Zover ik weet is het dat niet maar het maakte wel indruk.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Staat er iets spannends te gebeuren?
    Gaat het goed op school?
    Is er een ruzie met een vriendje?

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.261
    113
    Niet herkenbaar maar je leest dat het vaak ligt aan een grote verandering, niet lekker in je vel zitten of een blaasontsteking.

Misschien tijdelijk even savonds extra wakker maken om te plassen? Dit is natuurlijk wel heel vervelend

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Niet herkenbaar met bedplassen maar mijn zoon plast gerust overdag in zijn broek als hij druk, gestresst of moe is.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.261
    113
    Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina