In navolging van het 'show je Frankrijk foto'. Show je Italie foto's! Ik zal beginnen Foto 1: Gardameer vanuit Peschiera del Garda Foto 2: Sirmione
Ahhhh *heimwee*. Wij gaan elke meivakantie standaard een week naar Peschiera. Nu wil ik gelijk alweer . Gelukkig gaan we bijna alweer naar Italië, Toscane voor de verandering .
Wij zijn net terug van het Gardameer, zaten tussen Peschiera en Lasize in. Ben echt in loveeeee met die omgeving. Volgend jaar weer lekker terug. Zal straks eens kijken voor wat foto's
Ja Gardameer is echt heerlijk!! Dit jaar willen we het liefst naar Sicilië maar hebben allebei vliegangst dus weet nog niet of dat hem wordt Deze twee foto's zijn in Verona gemaakt.
Hier ook een gardameer ganger!! Net terug van twee weken Salo, het was echt fantastisch. Ik denk dat we er volgend jaar weer zitten
ow wat komen die foto`s bekend voor vorig jaar voor eerst na italie geweest en wij lagen in bardolino op camping aan t gardameer echt super
Bardelino is echt een prachtig plaatsje vind ik. Onze oudste aan het pootjebaden tijdens zonsondergang.
ow ik kan hier ook flink spammen in 2009 naar Italie geweest Spotorno-Noli, is aan de kust in de bloemenvallei heerlijk was het, we gaan zeker nog eens terug naar italie als de kleintjes wat groter zijn en minder bagage mee hoeven te slepen haha EDIT: de foto's zijn wat aan de grote kant, daarom duurt het laden wat langer vanaf onze hotelkamer: honderd keer beter dan die kartonnen bodems die ze bij NYP serveren Dagje Monaco (best indrukwekkend) : Voor de deur van het hotel: