Ik ga zo voor de 3e keer boven de pot hangen in 10 minuten tijd. Voor het eerst in mn leven voel ik mn maag zitten. Ik heb dit nog nooit gehad. Waar zou het door komen? Maag is leeg en toch moet ik behooorlijk kotsen. Bleh
Klinkt mij als een Buikgriepje. Heb je ook diaree? Volgens mij heerst het ook. Ik zou wel even de dokter bellen in ieder geval voor medisch advies. Blijf wel goed drinken!
Ik heb dit de nacht van maandag op dinsdag gehad en mijn man ook! Ben van 21.00 tot 3.00 in de weer geweest, mijn man van 5.00 tot n uur of 12! Daarna gammel maar nu is het helemaal over! Buikgriep of iets verkeerds gegeten.
Uiteindelijk wel in slaap gevallen. Het valt mee nu. Heb ook nog niets gedronken of gegeten en dan valt er ook weinig uit te spugen. Eerst oudste naar school, zalbdaarna even ontbijten.
Buikgriep volgens mij. Heb het ook 3 dagen gehad maar niet contstant ziek. Het ene moment voelde ik me redelijk oke, halfuur later was ik heel misselijk en overgeven enz,... Om een uur later weer oke te zijn. Telkens na het overgeven voelde ik me iets beter
Ik denk dat het noforumcanevertellyou-virus is. Misschien even een digitale bloedtest en misschien kun je even je brein streamen zodat we wat gegevens kunnen uitlezen? In ieder geval Beterschap en hopelijk ben je er gauw weer vanaf! Je kunt je zooo ellendig voelen als je niks binnenhoudt. ...
Haha.. Heb inmiddels nog niks gegeten. Wel gedronken. Ben nogsteeds kotsmisselijk, mijn maag is echt van streek. Kan wel gewoon de deur uit. Zolang ik maar mn kauwgom blijf kauwen valt het mee. Ik hou t maar even bij een kopje thee tot t avondeten. Bedankt dames