Plotseling extreme angstfobie ontwikkelen

Discussion in 'De lounge' started by Moedertjevj, Oct 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik wilde inderdaad ook al refereren naar de schildklier. Heb begin dit jaar een periode van extreme stress/nervositeit gehad, inclusief continu 's nachts met angstaanvallen wakker worden etc. ik relateerde het aan mijn werk en dacht dat ik tegen een burnout aanzat. Ik bleek Hashimoto te hebben met extreme TSH waarden (> 49 volgens het lab). Sinds medicatie gaat het een stuk beter. Die extreme angst/nervositeit/paniek is in elk geval al een heel stuk minder.

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,803
    8,472
    113
    Female
    Als je dan toch gaat bloedprikken vraag dan ook om vitamine b12 en vitamine D te testen want tekorten van die vitamines kunnen ook angstklachten veroorzaken en vooral b12 tekort komt erg vaak samen met hashimoto

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik (her)ken het ook wel, ben altijd wel een beetje angstig geweest om alleen te slapen en heb zeker het eerste jaar super slecht geslapen als mijn man nachtdiensten had, heb hem tig keer snachts gebeld en sommige nachten maar 1 uur geslapen. De laatste tijd gaat het wel, maar wij gaan verhuizen in januari dus ik ben bang dat deze angst weer terug komt.
    Heb wel een schildklierafwijking, maar link de angst daar niet aan.

4. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Is het voor diegene die bang zijn als ze snachts alleen in bed liggen een oplossing om alarm te nemen. Ik voel me daardoor heel veilig en raak niet in de stress van geluidjes die ik hoor

Share This Page