Afgelopen zaterdag verwachtte ik mijn menstruatie, had erg veel last van hevige hoofdpijn, de dagen erna nog steeds geen menstruatie. Ondertussen is het al dinsdag en ben ik nog steeds niet ongesteld, maar dus nog wel steeds last van de hoofdpijn,buikpijn en een lamlendig gevoel. 15mei ben ik voor t laatst ongesteld geweest. Wilde het gewoon even van me afschrijven, zo zitten wachten op je menstruatie en daardoor niet lekker voelen is absoluut niet fijn....
heb je al getest? Aangezien je dus al 3 á 4 dagen over tijd bent zou het best kunnen dat je zwanger bent
Hi haring, Zit in een soort gelijke situatie. Ongesteldheid blijft uit, wel wat bruine afscheiding, test is negatief. Volgens mij is het enige wat je kan doen wachten... Succes!
Ik verwachtte hem ook o zaterdag. Nog steeds niks hier Wel misselijk. Buikpijn. Zere tepels en moe.. Die onzekerheid
Vervelend is dat hè! Laat die menstruatie dan maar doorzetten of een duidelijk test hebben. Dan weet je waar je aan toe bent! Als je afgelopen zondag voor t laatst getest hebt en nu nog niet ongesteld bent zou ik er toch weer een testje tegen wagen. Je weet maar nooit
Hier nog steeds geen menstruatie.. Heb verder nog niet getest, wil dat over een paar dagen pas weer doen mocht ik niet ongesteld zijn..