Ik zag net bij de AH naast de vacuum verpakte makreel ook makreel liggen van AH puur en eerlijk. Deze was wel in een plastic verpakt maar niet vacuum, dus ik nam aan dat deze wel mag?
Ja ik neem aan dat als het niet vacuum verpakt is het dus wel goed is... De vis ligt op zon bakje en dan in een zakje wat gewoon dichtgeseald is (of hoe je dat ook schrijft) alsof het een zakje groenten is.
Ik zou ook denken dat je het wel mag eten... Als het duidelijk niet vacuum verpakt is, mag je het gewoon eten.
Het voedingscentrum Niet doen tijdens zwangerschap | Voedingscentrum, eerlijk over eten heeft het toch echt over voorverpakte vis, niet over vacuum verpakte vis... Ik kan me ook niet voorstellen dat die listeria er door de vacuum verpakking in komt, maar omdat het niet vers van de vissersboot is. Ik zou het dus niet eten.
weetje dat een visboer ook heel veel uit vacuüm heeft. ze noemen het vers maar zo vers is het niet. ik zou het niet doen die makreel
Nou ik vind dat sommige dingen wel een beetje overdreven worden. Ik had specifiek aan de vlos gevraagd of het om verpakt of vacuum verpakt ging en zei zei toch echt vacuum... daarbij kun je tegenwoordig helemaal niet meer van uitgaan dat het bij de visboer echt allemaal vers is, het wordt toch ook naar de winkels vervoerd en daarbij, ze kunnen zoveel zeggen maar ik denk niet dat je het ooit 100% zeker weet tenzij je er zelf werkt. Ik heb hem gewoon gegeten, hij was heerlijk en t komt vast allemaal wel goed.
Nou ik heb hem laatst gegeten, die makreel, me moeder kwam er mee aan, het is niet vacuum. Plus me moeder haalt ook altijd bij de grote bekende visboer hier in rdam vis, en daar heeft ze al het 1 en ander gevraagd. Omdat hun wel bekend zijn met zwangerschapsvragen. Echte vacuum mag gewoon niet.