Ik ben vandaag 6 wkn zwanger van tweede kindje. Bij m'n eerste zwangerschap had ik best mazzel, alleen van week 7-10 erg moe geweest en een weeïg gevoel, dat overging met iets eten. De afgelopen weken had ik echt 0 symptomen. Maar vandaag ben ik ineens heel misselijk. Vanmorgen een beetje maar het wordt steeds meer. Eten helpt niet, sterker nog ik ben nu thuis en wil alleen maar plat op de bank liggen. Ik vraag me af of dit wel met zwangerschap te maken heeft, of dat ik "gewoon" ziek/misselijk ben. Voelt zwangerschapsmisselijkheid anders aan? En dan heb je meestal toch wel eetlust? Het helpt natuurlijk niks om dit onderscheid te maken maar ben gewoon nieuwsgierig
Nou dat had ik bij de eerste ook! In de loop van de dag steeds misselijker en dat werd door eten niet minder, soms zelfs alleen erger (vooral vette dingen) Naar buiten wandelen /fietsen hielp... Frisse lucht
Heel herkenbaar! Hier begon het eind week 7, onwijs misselijk kon alleen maar plat liggen van alleen overeind komen werd ik al zo beroerd! Eten hielp niet had ook totaal zero eetlust. Gelukkig gaat het inmiddels weer wat beter en heb ik de misselijkheid als ik ind een tijdje niet eet te pakken. Sterkte hoop dat het snel beter voor je wordt en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!
Hey Eva! Bizar! Wij lopen zo gelijk op!😂 Hier precies hetzelfde.. Begon gister al een beetje en vandaag was het best erg.. de hele dag misselijk..
Bij mij voelde misselijkheid door de zwangerschap wel echt anders dan normale misselijkheid. Voelde een beetje als hongerig gevoel en ging dus wel over na wat eten. Tis bij iedereen anders, zie ik al!
Eetlust had ik echt niet. Maar ik moest van mezelf elke keer wat eten, bij mij ging het dan daarna wel beter. Hoop dat het gauw overgaat bij jou
Dank allemaal! Hier trok het gisteren na paar uur weer weg en vandaag weer nergens last van... Bizar. Kon ik maar even daar binnen kijken wat er gebeurt...!