Hebben jullie die al binnen? Misschien ben ik een beetje ongeduldig, maar ik ben zo bang dat ze mijn mooie bv foto's kwijt zijn..
Ik wilde ook! Maar toen ik er uiteindelijk achter kwam waar ze die foto's maakten, was ik een kwartier te laat Echt jammer... Uhh sorry, was niet echt een antwoord op je vraag hihi.
he wat jammer dat je net te laat was! nou ja, blijkbaar maakt het weinig uit.. ik was wel op tijd maar heb ook geen foto's.. Iemand ze al wel binnen?
Ik heb ook nog niks ontvangen hoor. Ik heb in 2006 ook zulke foto's laten maken van mijn dochtertje en die heb ik nooit ontvangen, zo jammer. de mevrouw die ze zou opsturen kon het niet aan of zoiets Ik hoop dat het deze keer wel gaat gebeuren, ze zouden ze nu mailen. Is wel veel werk natuurlijk. Maar ik blijf positief en ga er van uit dat het nu wel goed komt
Wat raar dat ze zulke foto's maken maar ze niet opsturen.. nou ja, iig bedankt, we wachten dus nog even af
Ik heb ze 3 jaar geleden gemaild en ze zeiden dat het onmogelijk was. Nu weet ik niet, maar ik weet wel dat er honderden foto's zijn gemaakt. Bij mij alleen heefd hij er al een stuk of 15 gemaakt. Ze moeten dan de mooiste eruit zoeken om op te sturen. Dus dat kan wel even duren. Ik zal het voedingscentrum eens mailen.