Binnenkort wil ik voor het eerst babyzwemmen gaan proberen met mijn meisje van 3 maanden. Dus ben ik aan het kijken wat ik haar aan ga doen in het zwembad. Maar wat is wijsheid bij haar? Ik loop tegen een aantal dingen aan namelijk: 1) Ze slaapt altijd nog 's ochtends, wanneer het babyzwemmen is. Geen idee dus of ze het zwemmen leuk gaat vinden. Beetje zonde om dan al een badpakje ofzo aan te schaffen, als ze vervolgens nooit meer naar het babyzwemmen wilt. 2) Ze is een enorme poepdoos! Ze heeft altijd een poepluier, zo'n 6 per dag En laat het nou net zijn dat ze 's ochtends (ja, net rond het babyzwemmen tijdstip) de allergrootste poepluier van de dag produceert. Met een kracht van jewelste, hartstikke veel (het is altijd maar de vraag of de luier het binnen gaat houden), en ook flink dun. Iiieeek, straks doet ze dat in het zwembad! Want: 3) Ze poept vrolijk ook gewoon in bad. Het maakt haar helemaal niks uit waar ze op dat moment mee bezig is: als ze moet poepen, dan poept ze gewoon. Dus, wat raden jullie aan? Alleen een zwempakje/-broekje? Alleen een zwemluier? Zo'n zwembroekje met ingebouwde luier? Of een combinatie van deze dingen? Is er uberhaupt iets op de markt dat haar poeptaferelen binnen gaat houden?? Schaam me dood als ze straks het hele zwembad gaat onder poepen, getsie!
Hihihi! Lol . Op vakantie heeft onze meid voor het eerst gepoept tijdens het zwemmen. Gebruiken de zwemluiers van het kruidvat en dat ging prima. Ook heeft ze bij ons een badpakje aan, maar das meer omdat ik het schattig vind . Volgensmij mag je sowieso geen zwembad in zonder zwemluiers. Wat je er daarna wel of niet overheen aan doet maakt niks uit. Heeeeeel veel plezier iig, is echt erg leuk om te doen. Hier sliep ze ook normaal rond die tijd, nu is het een half uurtje later. Uitgeteld door het zwemmen .
hihihi, leuke beschrijving. Wij deden ons meisje altijd een huggie's zwemluier aan, en daaroverheen een badpakje. Maar was meer voor de leuk, toen ze groter werd vaak alleen een luiertje. Die dingen laten trouwens gewoon water door he....ze vangen alleen de harde stukken op hahahaha. Dus zal goed zijn als ze waterdun poept dat het water om haar heen verkleurt hahahaha. Sorry, ff beeld denker... Maar ik denk dat je gewoon moet proberen meid, doet ze dan is dat zo....zien ze heus wel vaker hoor. En tsjah...als het erg is dan moet iedereen het baby badje uit...... Groetjes en veel plezier!! zo leuk zwemmen samen!
Pfff, moet er niet aan denken! Gruwel-de-gruwel-de-gruwel Zo'n luier zou het misschien dus niet eens binnen houden. Waar zijn die zwemluiers goed voor dan? Ze vangen de harde poep op, okee, maar gewone luiers zouden dat toch ook gewoon doen? Daar heb je toch geen zwemluier voor nodig? Of ben ik nou gek? Hmmm, misschien moet ik mij dan maar gaan voorbereiden op poepwater om ons heen Tenzij iemand nog een magische tip heeft voor dunne poep opvangen? (lang leve de borstvoeding )
hier werd het na 16 weken beter, toen poepte hij 1x per week (op woensdagavond bij papa ) een zwemluier laat water door, een gewone luier niet. Die zuigt zich vol en wordt topzwaar. Vandaar een zwemluier
Haha, dan hoort die van mij gewoon bij de overige 2% Ze toont geen genade, poept zelfs in bad wanneer ik erbij in zit (getver getver getver) Samen in bad doen we dus ook niet meer Ik ga het babyzwemmen gewoon proberen, denk met alleen een zwemluier eerst. Die moet dan toch om, en als ze het zwemmen leuk vindt dan koop ik wel een snoezig badpakje erbij. Zijn er nog verschillen in merken zwemluiers? Is de één beter dan de ander? Want ik denk dat ik dan de allerbeste moet hebben (in ieder geval diegene die het allerbeste aansluit); welke is dat?
Waar heb je dat gehoord? Werkelijk elke ouder die ik ken heeft wel een kleurrijk verhaal over badtijd of babyzwemmen
Ik heb mijn dochter een zwemluier aangegeven en daaroverheen een zwembroekje. Maar dat is idd ook omdat ik het super schattig vind. Ik heb mijn pak zwemluiers gehaald bij de prenatal en vind ze erg fijn. Maar als deze pak op is ga ik gewoon richting de kruitvat. Babyzwemmen is echt super leuk, ik doe het nu ook sinds 2weken,
ik ben baby zwemmen bij mijn kids pas gaan doen toen ze 6 maanden waren. gewoon met een zwemluier en een zwembroekje/zwempakje. die van mij hebben nog nooit in het water gepoept. zwemkleding is altijd handig voor als je bv wilt gaan zwemmen/vakantie etc
Bij het babyzwemmen heeft ze hier nog nooit gepoept, maar pas bij center parcs wel. Wij hadden het snel door en alles is binnen boord gebleven, ook al was het heel dun(tandjes krijgen) We doen een Badpakje aan, sluit de luier wel nog mooier door aan vind ik.