Omdat de vk is weg geroepen voor een bevalling. Ik snap het wel, maar ik ben morgen 28 weken zwanger. Deze hele week werk ik elke avond en mijn man overdag. Het weekend ben ik weg dus gaan we over de 29 weken, is dat niet te laat voor mooie beelden?
nee hoor kan dan nog prima hoor. bij de oudste was ik al over de 30 weken en konden nog prima alles zien.
Heel begrijpelijk dat je baalt want dat is iets waar je naar uitkijkt! Heb met dik 30 weken een pret echo 3d gehad omdat de week van te voren meneertje eigenwijs was en zich niet liet zien had nog mooi beeld. Toen ik 2 weken later terug kwam voor een groeiecho zette ze nog eens de 3d aan en nog altijd was hij duidelijk te zien☺️
Wij hebben er een met 27 wk gehad en omdat de foto's toen mislukt waren met 29'weken weer een. Die van 29 wk was wel beduidend minder duidelijk dan de eerste... Het is geluk hebben, het hangt er namelijk van af hoeveel vruchtwater er op dat moment tussen je kindje en de probe van de echo zit. Hoe meer hoe mooier. Maar als ze groter worden wordt die ruimte kleiner en dus heb je kans dat het minder duidelijk is.
Ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Onze 3D echo was met 31 weken en mooi duidelijk. Met 29 weken lijkt me dan ook zeker niet te laat.