Sinds een paar dagen heb ik een paar streepjes, stelt niks voor maar ik wil voor de zekerheid toch de bio oil proberen. Heeft iemand er ervaring mee? Helpt het? Ik las op verschillende sites wel positieve dingen erover namelijk.
Ik ken het ook alleen maar van verhalen, vooral van mensen die bv. last hadden van droge benen en het er opsmeerden. Vraag me af in hoeverre het tegen "streepjes" helpt, denk weinig aangezien de streepjes meestal onderhuids zijn..
Ik las een verhaal van iemand die het gebruikte en de 'nieuwe' streepjes vervaagden zegmaar. De oude gingen niet weg.
ik heb bio oil gebruikt toen ik mn wratjes aangestipt had en de littekentjes weg wilde hebben voordat ik ging trouwen. Dit beviel goed. Zijn bijna weg. Nu in mn zwangerschap gebruik ik het al vanaf week 10/12. Smorgens smeer ik mn buik in met zwitsal mama en savonds voor het slapen gaan mn borsten en buik met bio oil. Ik heb nog geen enkel streepje......weet natuurlijk niet of het door de bio oil komt. Het heeft ook met aanleg te maken.....maar vind het ook fijn om lekker mn buik vettig te houden!
ik heb Bio oil gebruikt na de zwangerschap en zegt dat het bestaande striemen wegvaagt en mss nog meer, maar is niet zo, mijn ervaring, NIKS helpt. misschien in je voeding, bepaalde vitamines, heb ik welleens gedacht, die collageen (meer) aanmaken, welke dat zijn weet ik ook niet, zo ver ben ik nog niet gegaan... maar in ieder geval, van buitenaf iets aanpakken wat van binnenuit komt, dat werkt gewoon echt niet...
Hoi, Ik smeer ermee, ruikt heerlijk, je hebt niet veel nodig, het trekt goed in en verzorgt goed, de prijs vind ik ook okay. Heb niet veel striemen, gelukkig, maar heb niet het idee dat het wat dat betreft wonderen verricht, maar ik kan het je dus verder wel aanbevelen.
Ook smeer met de bio oil.. Bevalt goed, weinig nodig en kan het makkelijk in masseren. Ook is het geschikt voor gevoelige huid (dus niet meteen onder de uitslag!) Bij actief smeren en masseren (in combi met een goede scrub) vervagen de lijntjes wel iets.. maar het is inderdaad geen wondermiddel!
Hier nog een bio-oil gebruiker, smeer dagelijks vanaf het 1e trimester....het is lekker zacht, trekt snel in...maaarrrr verwacht geen wonderen....
Ik heb ook bio-oil gebruikt op advies van de verloskundige, ook vanwege recente littekens op mijn buik. Braaf iedere avond en ochtend gesmeerd,maar helaas. De littekens vervagen niet en ook striae gekregen. Op zich is het wel lekker om je buik in te smeren, maar persoonlijk gebruik ik dan liever gewoon body-lotion. Trekt toch net iets beter in de bio-oil.
als het al iets vervaagt is hettoch goed? Ik denk ook niet dat je het al na een paar weken kunt verwachten. Je zult het langere tijd moeten smeren. In combinatie met niet te snel aankomen, bepaalde voeding helpt het toch echt. Ik heb ze al vanaf mn pubertijd op mn benen, heupen en heb er dus echt wel aanleg voor. Ik denk dat het toch wel meespeelt dat ik het gebruik, en zal het bij mijn volgende zwangerschap ooit, toch weer gebruiken!!
Sinds kort is er ook een Bio Oil op de markt van het Kruidvat merk. Deze kost 6-, Hij staat in het schap naast de Bio Oil. Mijn schoonmoeder gebruikte altijd Bio Oil, maar sinds kort dus de Beauty Oil. Ik heb deze ook gebruikt om proberen striemen tegen te gaan.. Vind hem erg fijn!
Nouja ik ga het denk ik toch maar even halen vanmiddag. Lijkt me ook gewoon fijn om er wat op te doen En wie weet werkt het toch nog een beetje. Denk dat het verschilt per soort huid?
Ik gebruik ook Bio-oil. Maar toch met 36 weken: poef! Zebrapad! Dat had niet voorkomen kunnen worden hoor 8) Nu smeer ik in de hoop dat het snel minder word. Zie wel iets verandering, maar je kunt pas echt een mening geven na een paar maanden (staat ook op verpakking) Maar wel een heel fijn smeerseltje!
Er staat idd dat je pas na 3 maand resultaat kan zien ofzo, en dat het bij elke persoon verschillend kan zijn. Heb em net in huis gehaald. Ben benieuwd! Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Palmer's cocoa butter formula? Die zat bij mij in het pakket van de verloskundige namelijk en zou ook moeten werken tegen striae. Maar op internet lees ik er eigenlijk niks positiefs over en bij de Bio oil wel.. Iemand???