Ladies, De muur achter het aanrecht is wit en toe aan een opfrisbeurt. Nu wilde ik de rest van de wanden wit houden maar zocht een ander kleurtje direct achter het aanrechtblad. Dacht zelf aan een mooie warme zandkleur maar leuke ideeën zijn heel welkom. De vloer heeft alle kleuren leisteen. Er zit rood, geel, groen, zwart, blauw in. Het aanrecht heeft ook alle kleurtjes, zie foto. Het huis is wel ingericht met aarde en natuurtinten dus het liefst iets in die hoek
Ik zou voor oker gaan maar als de rest van het huis met natuurtinten is wordt het misschien iets te heftig. Het zachtroze uit het aanrecht is misschien ook wel mooi. Maar daarvan zou ik dan wel eerst een staaltje proberen. Of heel heel licht geel. Ik hou wel van een beetje gewaagdere kleuren, maar niet iedereen is daar dan van.
Wellicht deze omcirkelde kleur? Valt toch binnen de natuurtinten, een beetje terra roze? Volgens mij ook wel mooi met het groen van de kastjes
Ja inderdaad, lijkt me heel mooi! Wij gaan in onze inkomhal ook een kleur doen die in onze terrazzotrap terugkomt, dan blijft het 1 mooi geheel
Ik zou hetzelfde groen van de keukenkastjes doen. Lijkt mij wat rustiger. Of de keukenkastjes oudroze wat in de post hierboven omcirkeld is maken en dan de muur dezelfde kleur roze
Ik zou voor een groene tint gaan die past bij de keuken. Een tint lichter. En dan het plafond mee sausen!
Ik zou de keukenkastjes zand/beige maken & dan die terra kleur die je omcirkelde op de muur. Dat vind ik het mooiste in combinatie met je vloer en aanrechtblad. En als je de keuken zelf niet wilt verven zou ik het groen van de keuken terug laten komen in een net donkerdere of lichtere tint. Ik zou persoonlijk niet nog een kleur toevoegen aan het huidige kleurpalet, dan wordt het erg druk denk ik met een vloer, keukenkastjes, aanrechtblad & muur alles in andere kleuren die niet in 1 kleurpalet zitten. Maar dit is ook welerg persoonlijk hoor welke kleur je wilt, ik hou dus niet van zo van verschillende kleuren op 1 plek die niet in 1 kleurpalet zitten
mooie kleur tint. alleen er is daar toch bijna geen muur meer, daar zit een heel groot raam? met een wit rolgordijn. dan zou ik het misschien gewoon wit laten. anders zou ik misschien een groter gedeelte verven, of in die terra kleur, of gewoon in een lichtere groen tint, want alleen maar een klein stukje die kleur maakt het in mijn ogen wat onrustig, omdat het al best druk is qua keukenkastjes met losse vaatwasser en los fornuis, veel rommeltjes op het aanrecht en aan de muur en vrij aanwezige tegels. Overigens vind ik je keuken erg leuk! ik hou wel van rommeltjes en gezelligheid, en dat straalt dit uit!
Onze keuken in aanbouw. Wij krijgen deze kleur op de muur. (Wild wonder) Keuken wordt houtkleur aan de kant van het raam en zwarte hoge kasten aan de andere kant Krijg hem niet beter op de foto
Klopt maar links is ook nog een gedeelte, staat nu niet op de foto. Ik hoor vaker een lichtere tint groen. Op zich een prima idee maar ik ben eigenlijk een beetje bang voor teveel groen.
Dan zou ik ook voor een zand / aarde tint gaan, maar in elk geval niet voor roze, dat past (vind ik) niet echt bij het geheel. Kun je niet wat kleurenstalen (op A4 formaat) ophalen bij een verfwinkel?
Wij hebben (ook in de keuken) shaded white van Farrow en Ball ( https://www.verfwebwinkel.nl/farrow-ball-shaded-white-201.html?gclid=Cj0KCQiAgaGgBhC8ARIsAAAyLfHL0wcwMT_oyrXLOeCDBKjZ93xNw_e_RiArmd0SXvJaS6_ms2tJ2a8aAmDYEALw_wcB ). Mooie zachte zandkleur die prima combineert met wit. Voordeel is ook dat je deze verf supergoed kan afnemen, en dat is fijn in de keuken. Wel een prijzig merk.. Tsjonge jonge, schrok mij een ongeluk bij het afrekenen
Dan zal je beetje dit effect krijgen (foto Pinterest), ik vind het juist mooi 1 geheel. Maar dit is dus echt een smaak kwestie die alleen jij voor jezelf kan bepalen of je het wel of niet mooi vindt
Je zou overigens ook nog een leuke tegel kunnen kiezen, foto van Pinterest weer. Zou gewoon eens op Pinterest kijken wat je mooi vindt. Het is zo persoonlijk!
Hier hetzelfde en vind olijfgroen heel mooi, maar we hebben hem met een tester op de muur gedaan en vond het tegenvallen. Ook hebben we een grijstinten geprobeerd, maar die vond ik te kil. Wild wonder vond niemand echt mooi wat ze van de testkleuren op de muur zagen en ik was eigenwijs. Blij dat ik eigenwijs was, want krijg nu alleen maar positieve reacties
Wij hebben coffee creme van pure&original in de keuken. Mooie warme lichte kleur https://www.bol.com/nl/nl/p/pure-original-classico-regular-krijtverf-coffee-cream-10l/9200000116758673/