phff.. woorden schieten me te kort. Ik weet even niets te zeggen. Heel veel sterkte met het dragen van zware verlies. Dikke knuffel voor jullie.
Lieve meid, Wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Wij zijn ons zoontje in december 2009 plotseling verloren,en dat doet pijn. Ik weet waar je doorheen moet. Je mag me altijd mailen als je even lekker wil praten. Hou je taai meissie. Liefs Melanie,de trotse mama van onze Jesse*
Lees je verhaal met kippenvel, vreselijk! Maar ik weet hoe je je voelt. Ik was 18 toen ik mijn zoontje verloor. Heel veel sterkte.
Tranen in mijn ogen...........meid ik kan je (helaas alleen maar) heel veel sterkte wensen om dit grote verlies te verwerken en een plekkie te geven.
jeetje meis wat heftig allemaal ik wil je onwijs veel sterkte toe wensen en een onwijze dikke knuffel
Wat vreselijk dat je dit hbt moeten meemaken! Heel veel sterkte met de verwerking! Alsnog wel gefeliciteerd met je 2 kleine mannetjes! Al heb je ze zo snel moeten laten gaan, je bent wel mama!
Jeetje weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte gewenst. Zo oneerlijk is dit allemaal. Liefs Jada