Gefeliciteerd!!! Geniet er vooral van en pieker niet te veel over dingen die je toch niet meer kunt veranderen! Als je vanaf nu gezond(er) leeft ben je echt nog wel op tijd hoor! En ben benieuwd wat paps gaat zeggen!
hey meid. gefeliciteerd... en maak je maar niet te veel zorgen... er zijn zat mensen die zich veel erger gedragen dan jou hoor ( drank, drugs enzo) en die krijgen toch ook gezonde kinderen... mijn moeder heeft altijd gerookt en ik ben ook aardig op gedroogd hoor haha. xxx
Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes. Mijn man was echt superblij en blijft er maar opmerkingen over maken, het lijkt ook wel of hij nu extra extra zorgzaam is. Nu maak ik mij al een stuk minder zorgen moet ik jullie zeggen en raak al aardig gewend aan het idee van zwanger zijn. Alleen merk ik nog niets aan mijn lichaam maar dat komt binnenkort wel ben ik bang. Jullie ook allemaal succes met alles en bedankt!
van harte gefeliciteerd en geniet ervan. En ik was ook al 6 weken zwanger voordat ik er achter kwam. En in die 6 wkn rookte ik 25 sigaretten op een dag. Ik slik nu wel foliumzuur. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken. Dikke kus Fennita