De vraag aan mama's die van 3 naar 4 kinderen gaan of zijn gegaan. Hoe is dat? Valt het zwaar die vierde of gaat ie net als de derde mee in het ritme? Babykriebels....pffff houdt dat ooit op?? 3 kids is druk maar ja bij 4 ook en dan zit onze tweede ook wel op school. Daarbij ben ik thuisblijfmama dus ben er altijd voor de kids
Waar er drie zijn,is de vierde net zo Druk zal je het altijd hebben,maar aangezien je thuisblijf mama bent net als ik zal er nauwelijks verschil zijn,aangezien de middelste dan naar school gaan. Als je hart zegt doen,ga er dan voor!
Ik vind het wel aanzienlijk dukker, maar dat komt misschien ook omdat er vrij vel leeftijdsverschilzit tssen onze kinderen (oudste bijna 14, tweede bijna 12, derde net 8 en jngste 2 jaar). Daarbij werk ik wel 22 uur perweek buien de deur. Onze jongste heeft het eerste jaar heel veel in de maxi osi gebivakkeerd,omdat ik druk was met op en neer rijden naar school, zwemles, fysio, voetal, enz. Toch zou ik het zo weer doen! Het brengt ook weer een heleboel extra gezelligheid!
Hier zwanger van nummer 4! de anderen zijn 3, 2 en 1.. denk zelf dat het niet heel veel uitmaakt.. zal heus wel weer even drukker zijn.. maar we zijn zelf vrij makkelijk het zal straks wel druk worden als ze op sport ed zitten. Ik werk ook nog 24 uur wil straks wss 20 uur gaan werken.. tot nu toe redden we het ook.. wel fijn dat je een thuis- mama kunt zijn!
nou niet alleen zuster88 vind ik sowieso vanaf 3 kids + haha. Heb er zelf 1 en nu zwanger van de 2de ook thuisblijfmama maaaaarrrrr weet ook heel zeker dat dit mijn laatste zwangerschap is. Wellicht komt dit ook omdat onze zoon (voorlopige diagnose) ass & hoogbegaafd heeft/is dus dit is wel extra werk aan de winkel maar toch!
ik ben nu zwanger van nummer 4. Ik ben ook benieuwd of ik een gevoel krijg dat het echt klaar is.je bent toch al druk met 3, dus een vierde gaat volgens mij zo mee in het ritme. wel heb ik echt heel veel reacties gehad, dat ik me soms schaamde dat ik zwanger was nr 4. mensen zeggen dan: dat je daar bewust voor kiest!!! Mij niet gezien. je moet een nieuwe auto, denk je wel aan dat ze later gaan studeren..... nou ja soms durfde ik het nauwelijks te vertellen om dat ik bang was voor de reactie...
@ miracle jeetje wat een stomme opmerkingen zeg! hier eigenlijk alleen maar positieve reacties de meesten hadden het ook wel verwacht, maar ik weet ook wel dat er heus mensen zijn die enthousiast doen maar iets heel anders denken.. maar het interesseert me werkelijk waar niks! dit was onze wens en we zijn enorm blij en dankbaar.. gewoon lekker van genieten en laat ze maar zeggen/ denken!
ik ben er gister ook achter gekomen dat ik zwanger ben van nummer 4....niet gepland maar uiteindelijk wel heel erg welkom...zie eigenlijk alleen wat praktische apen en beren...auto, financieën, ruimte in huis...maar ben er van overtuigd dat het allemaal wel goed komt...4 is druk maar dat was 3 ook al...ook ik ben thuisblijfmama (om gezondheidsredenen) daar ben ik wel blij om....
@frederike80 gefeliciteerd met je zwangerschap! wel even schikken dan maar wel enorm leuk!.. ag tis allemaal maar materiaal komt vast wel goed! wij gaan morgen een proefrit maken in een andere auto ben benieuwd.. we hebben 5 slaapkamers in ons huis dus hebben voor de kleine nog een kamer over!