Zojuist krijg ik een hele lading bestelbevestigingen binnen van Trendy Hunts. Mijn naam, adres, postcode en woonplaats staan erbij, maar wel met een ander huisnummer (paar deuren verderop). Ik weet zeker dat niemand bij ons thuis de bestellingen heeft geplaatst. Heeft iemand dit ook al eens gehad en weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ik heb al een mail naar ze gestuurd, want ik kan geen telefoonnummer vinden. En ik heb de buurvrouw die op dat adres woont al een appje gestuurd of ze het wil laten weten als er iets binnen komt.
Ben je soms binnenkort jarig? Misschien heeft je man dit als verrassing besteld en dan in overleg met de buren op hun adres laten bezorgen onder jouw naam dan wel zodat zij weten dat het voor jou is?
Nee zoiets is het niet. Er zijn allemaal kabeltjes enzo voor een iPhone besteld en die hebben wij niet .
Ik kan het hele bedrijf niet vinden. Maar ik zou het wel in de gten houden. Kan een oplichter zijn die het onder jou naam naar iemand anders stuurt en dan ophaalt bij de buurvrouw zogenaamd voor jou. Gelukkig weet je buurvrouw er nu van dat ze het dus niet mee moet geven. Ik zou trouwens gelijk weigeren. Klinkt echt als oplichting.
Ohh vervelend zeg! Ik heb ooit een pakket herenschoenen maat 45 ofzo binnen gekregen zonder het besteld te hebben. Vermoede dat mn -achteraf gezien nogal pestende/vervelende- huisgeno(o)t(en) dat hebben geflikt. Heb gewoon meermaals contact opgenomen met het bedrijf. Eerst was t een hoop gedoe omdat het mijn woord tegen die van hun was (zij zeiden uiteraard: ja, het pakket is besteld en in ontvangst genomen (overigens niet door mij), dus hier kunnen we niks mee). Maar ik bleef terecht voet bij stuk houden en uiteindelijk moest ik het geloof ik retourneren en dan zou ik niks hoeven te betalen ofzo. Weet niet of je er nog iets anders mee kan. Als t bedrijf niet te googlen is en het dus ook niet voorkomt op een zwarte lijst oid., dan kun je wat dan aan gaat ook niet heel veel ben ik bang.