De titel zegt het al.... Ik lig even op bed & ik voelde ineens alsof ik werd gekieteld van binnenuit... Kan dat de baby zijn? 😍😍😍😍
Mn schoonmoeder vertelde dat zij met 12 weken bij zowel mijn vriend als zijn zusje al beweging voelde.. Ikzelf voelde mn zoontje "pas" met 14 weken geloof ik
Ik voelde onze kleine man ookal vanaf 13 weken met echte plopjes.. Vk zei eerst dat het bijna niet zo kob zijn totdat ik de 20 weken echo kreeg en ons mannetje echt de hele 45 minuten aan het draaien en schoppen was waardoor ze zei dat ze het niet zo raar vond dat ik hem al voelde met 13 weken... Dus ja kan zeker.
Ik voel al veel plopjes elke dag aantal x vooral als ik lig of zit met 11.3. Idee dat t nu duidelijker wordt die plopjes. Miss komt t bij mij omdat ik heel erg klein ben en n hele kleine baarmoeder heb?
Het kan zeker. Ik voelde mijn derde met 12 weken en 5 dagen haha. Ook dat "inwendig gekietel". Het is zo'n bijzonder gevoel. Geniet ervan Daarna voelde ik een paar dagen niets. Maar dat is normaal. Het kindje is nog zo klein (zo'n 5 cm) en kan nog overal naar toe "zwemmen", waardoor je het niet continu zult voelen.
Heb ook af en toe dat gevoel al gehad, maar vannacht (toen ik weer eens wakker lag) voelde ik toch echt, was gewoon overtuigd dat het mijn baby'tje was, want kan écht niet bedenken wat het anders geweest was! Heerlijk gevoel. I love my little baby <3
Ik met 14 weken toen. Dus dat kan echt wel. Ook ik lag op mn zij vond het zo bizar! Nu word ik helemaal kapot getrapt en weet ik niet beter lol (39 weken)