Hebben jullie een apart dekentje en lakentje voor in de wandelwagen, of gebruiken jullie het dekentje en lakentje van de wieg? Ik heb een wiegje en een ledikant, dus ik heb beide maten dekentjes en lakentjes.
ik heb gewoon het dekbedje gebruikt wat bij de kinderwagen zat je kunt anders ook gewoon een dekenopvouwen totdat ie er goed in past en wat lekker warm is
Een dekbedje mag je volgens mij bij een baby niet gebruiken. Ik had geen wiegje, maar het lijkt me praktisch om voor allebei apart te hebben.
Een dekbedje mag in de kinderwagen toch wel? Toen ik de kinderwagen kocht, hoorde daar ook een dekbedje bij. Een dekbed mag alleen niet in de wieg of in het ledikant toch?
Bij mij zat het er inderdaad bij en het eerste wat de kraamhulp zei was: ik snap niet dat ze die dingen er nog steeds bij verkopen, want ze weten prima dat een baby er niet onder mag liggen.
Ik heb gewoon een setje wieg-beddegoed gehaald. En als dat in de was zat, dan gebruikte ik het beddegoed van de wieg zelf. Ik had (dacht ik) 3 setjes: 1 in de wieg, 1 in de reiswieg en 1 in de kast/was. Dekbedjes mogen inderdaad niet tot het 2e jaar.
Ik gebruikte een setje wiegelakens en dekentjes. En als onderlaken een aankleedkussenhoes! Die past er perfect om. Dochter sliep ook vaak buiten in de wagen daarom heb ik nooit een dekbed gehad.
Mijn wandelwagen heb ik 2dehands, en al een tijdje in huis. Ik zal eens kijken of ik wat mis, want van een dekbedje bij de wandelwagen had ik nog niet gehoord...
ik heb een lodger in de wagen, een heerlijk nestje voor hem en geen gedoe met een jasje. Staat ook nog eens super en hoef je niet steeds op te maken/netjes weer in te stoppen. Ik heb zowel de wrapper als de bunker, momenteel ligt de bunker erin.
Die heb ik dus ook ideaal! Heb zowel setjes voor ledikant als voor wieg maar voor de wagen wilde ik dus de lodger gaan gebruiken Maar je kunt ook het lakentje en dekentje uit de wieg overpakken hoor
bij onze wagen (quinny speedi) zit een dekentje bijgeleverd. maar we hebben een lodger wrapper gekocht voor in de wagenbak; lekker warm en makkelijk (geen gedoe met jasjes aan bij zo'n ukkie). ook ik heb aankleedkussenhoezen (2) gekocht voor in de wagenbak, en ik krijg van mijn nichtje een aerosleep matrasbeschermertje voor erin. prima dus! en dan nu hopen op mooi wandelweer voor straks!