pluche hond ikea giftig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Violet32, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou ik zou niet zo zeker zijn wat de goedheid/eerlijkheid van Ikea betreft. Er zijn al veel meer Ikea schandalen aan het licht gekomen zoals kinderarbeid.

Ik zou het echt niet fijn vinden als mijn zoon met deze knuffel zou slapen..

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

daarom ben ik ook benieuwd naar de info en om welke knuffels het gaat. ik heb het programma niet gezien.

3. mroos

mroos Niet meer actief

Er zit in zoveel kinderspeelgoed troep..
    Ik probeer daar wel rekening mee te houden maar je kunt je kind niet van alle knuffels en plastic speelgoed weghalen..

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Klopt.
    Maar als je nou net leest/ziet dat in de favoriete knuffel van jouw kind deze giftige troep zit zou jij je er dan fijn bij voelen dat je kindje ermee slaapt?

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

mroos@ ik heb de afgelopen jaren al heel wat voorbij zien komen wat inderdaad ook gevaarlijk of giftig zou zijn inderdaad . daarom ben ik altijd een beetje sceptisch. als echt, echt giftig zou zijn zouden ze namelijk alla minuut uit de handel genomen worden. ook dat heb ik al meerdere malen gehad namelijk. de meest beruchte was die met de glimpoppen die zijn indertijd allemaal uit de handel genomen. die knuffels die licht afgaven als je ermee knuffelde. intussen liggen ze gewoon weer in de winkels. en het beruchte badeendje zou ook zwaar kankerwekkend zijn ook die zijn toen een tiidlang uit de handel genomen. wat schetste mijn verbazing dat zo'n eendje dus gewoon in het welkomspakket van het cb zat hier.gewoon in wederom hetzelfde spul van dat plastic spul wat je kunt induwen. nou en daar is een boel heisa over geweest toen dat wil je niet weten. alles moest uit de handel. hier ligt hij dus in de kliko. maar hoeveel mensen hebben geen oudere kinderen en hebben dit niet meegekregen. zo is er telkens wel wat denk ik.

6. mroos

mroos Niet meer actief

#26 mroos, 5 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2010
    Nope, dus daar houd ik rekening mee:).

Even een aanvulling; Ik koop het liefst verantwoord en voornamelijk houten speelgoed in wat duurdere speelgoedwinkels, maar mijn schoonmoeder is van de goedkope knuffels en plastic speelgoed en koopt hartstikke veel. Dat zijn dingen die in de speelgoedkist verdwijnen en waar af en toe mee gespeeld wordt..

7. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik heb de knuffel uit zn bedje gehaald en gelukkig mist ie m nog niet;)
    Hij had m gekregen maar ik moet zeggen dat ik er gewoon vanuit ging dat t dan goed is.
    T is miss wel zo dat veel dingen giftig zijn maar daar probeer ik ook rekening mee te houden dus ik vond t toch niet verantwoord om die knuffel in zn bed te laten liggen.

Deel Deze Pagina