Ik heb echt witte benen, niet bruin te krijgen! Ik heb voor onder een jurk leuke sandalen gekocht maar vind een panty zo raar lijken bij schoenen met open teen. Nu heb ik een panty besteld met open teen, iemand ervaring mee?
Ik heb t wel eens gezien en vind het echt niks. Waarom gebruik je niet een zelfbruiner? Dan kun je gewoon met blote benen Wel hele gave schoenen trouwens
Haha ik las in eerste instantie 'open teen paRty' ik dacht wtf... Inderdaad zeer gave schoenen en ik herken je probleem, de mijne geven zowat licht Tja ik weet het niet, ik denk dat je zoiets toch in het echt moet zien, op een foto ziet het er natuurlijk altijd veel mooier uit.. Zoals al getipt, zelfbruiner? Spray-tan? Veel plezier in elk geval en succes!
Ik vind ze wel okee. Als je een kleur panty pakt die niet te ver van je eigen huidskleur af zit, hoeft het niemand op te vallen, tenzij ze echt uitgebreid je tenen gaan zitten bestuderen ofzo.
Vaak zie je deze panties echt wel zitten hoor... op de foto van het merk zelf valt die lelijke rand natúúúúúrlijk precies onder de schoen maar ik denk niet dat dat bij de schoen van TS zo zal zijn.
Ik ben bang dat je dit wel heel erg gaat zien Dit zal heel mooi staan en goed werken bij bijvoorbeeld normale pumps met een open teen. Maar doordat de sandalen die jij hebt gekocht van die schuinlopende bandjes hebben (niet recht zoals op de voorbeeldfoto) en dus delen van je voet ook bloot zijn denk ik dat je de rand van de panty heel erg gaat zien.
Dan heb je geen goede gebruikt... Gebruik zelf al jaren zelfbruiner en nooit oranje. Er loopt nu ook een topic over zelfbruiners, misschien ff doorlezen
Gave schoenen!! Die leiden sowieso de aandacht wel af van bleke benen.. Ik knip zelf wel eens de tenen van een panty door ( spuit ik dat eerst in met haarlak) als ik zin heb in open schoenen maar het eigenlijk nog te koud is voor blote benen. Dan wel altijd een rechte randen schoen, anders blijf je het inderdaad zien
En een spraypanty? daar al eens over nagedacht? Sally Hansen verkoopt die. Hier wat info: Airbrush legs - Sally Hansen Voordeel is dat je het met water en zeep eraf wast. Je kunt dus een paar dagen voor het feest (een aantal keren) oefenen om het mooi erop te krijgen (wat eigenlijk heel makkelijk gaat) en savonds was je het er af.
Schoenen zijn trouwens van H&M Witte benen maakt me ook niet zoveel uit maar mijn benen vind ik mooier lijken met panty aan. Heb nu muggenbult kapot gekrab en vaak (en snel) blauwe plekken.
Ik ben heel benieuwd wat je van de panty gaat vinden! Heb vorig jaar hele mooie open pumps gekocht die ik helaas nog niet aan heb kunnen hebben (in het najaar gekocht, en op het moment moet ik mn hakken even laten staan...) Het lijkt me dat er veel meer gelegenheden komen om de betreffende schoenen te dragen als ik er een panty bij aan kan. (want ook ik vind het niet zo mooi om mijn tenen in een panty te hebben zitten)