Echt helemaal top! En nu volhouden... Het zal iedere dag makkelijker zijn weet ik uit ervaring, tot je op een gegeven moment niet eens meer denkt aan sigaretten. En dan word je op een goede dag geconfronteerd met een foto waar je rokend op staat en dan denk je "heh, ben ik dat?" en dan staar je naar die foto alsof het een alien betreft, hahaha. Applaus voor je doorzettingsvermogen! =D>
JAHOEEEEEEE...., DAS KLASSE ZEG! Ik weet nog toen ik vorig jaar ben gestopt, dit met de reden dat ik geen rokende mama wilde zijn. Samen met mijn vriend heb ik heel plechtig de laatste sigaret gerookt. Een half jaar later waren we zwanger....en sigaretloos. Geen stinkende kleren meer, een rookvrij huis, meer lucht en vooral....geen kind dat straks met rokende stinkouders zit opgescheept. Super van je en nu volhouen he! Je kan het.....TSJAKAAAAAAA...
Daar heb ik echt respect voor! Man van Mensi: PETJE AF! Volhouden hoor, ook wanneer het echt moeilijk wordt! Er komt vanzelf een moment dat je zegt: "ja, ik heb ooit gerookt, maar dat is al zooooo lang geleden!". :-D Zet 'm op!
Hoi allemaal, Namens mijn man hartelijk bedankt voor de steunende woorden. Het bericht van Heidii vond hij erg goed. Bedankt hoor. Groetjes Mensi.