Vier doden door ongeval op A73

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Otje, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Echt zo triest dit, heb ergens gelezen dat het zou gaan om vader, moeder en 2 (jonge) kinderen :( :cry:

Vier doden door ongeval op A73
    Uitgegeven: 5 mei 2008 11:40
    Laatst gewijzigd: 5 mei 2008 12:58

AMSTERDAM - Vier inzittenden van een personenauto zijn maandagochtend om het leven gekomen bij een ongeluk op de A73. De auto waarin zij zaten vloog in brand na een botsing met een vrachtauto, zegt een woordvoerder van de politie.

Ongeval op A73

De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekendgemaakt.

Het ongeluk vond rond 10.30 uur plaats bij het Gelderse Beuningen. Bij de botsing waren twee vrachtwagens en de personenauto met caravan van de slachtoffers betrokken.

Radboud Ziekenhuis

De bestuurders van de vrachtwagens raakten bij de botsing gewond. Een van hen is volgens de politiewoordvoerder overgebracht naar het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen.

De oorzaak van het ongeluk is nog niet bekend. De rijbaan richting Druten is afgesloten.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    boeh wat vreselijk :cry:
    wat erg voor de rest van de familie :cry:

het is misschien heel raar om te zeggen, maar ik dacht wel even bij het nieuws, dat het voor het gezin zelf misschien wel beter is dat ze allemaal overleden zijn.

maar meteen toen ik dat dacht was ik het niet met mezelf eens want het verschrikkelijke leed duurt minder lang dan dood zijn.....

:cry:

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wat een nieuws he.

echt dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt.
    vindt het zo erg voor die mensne.

maar ik heb dat ook gedacht dat het voor het gezin mischien wel beter is dat ze dan allemaal weg zijn. maar aan de ander kant. hebben de ouders(opa en oma) wel helemaal geen herineringen nu. tis moeilijk

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pff erg he :cry:

moest gelijk denken aan de mensen die hier gister langs reden waarvan de caravan ineens los kwam van de auto ging net goed hier was ook blauwe auto met 4 mensen

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vreselijk, zeg. Heb vandaag nog een nieuws gezien of gehoord, maar krijg spontaan kippenvel als ik dit lees :( .

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik hoorde net op de radio dat ze nog steeds niet weten wie het zijn. het zou je familie maar zijn en denken dat ze lekker op de camping zitten, vreselijk gewoon.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Inderdaad vreselijk, kom je terug van je vakantie, is dat je einde. Heel triest.

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Het is ontzettend vreselijk geweest de buurman van een kennis van ons zat er een paar auto's achter en ik zal jullie de details besparen maar ook voor de omstanders is het vreselijk traumatisch geweest.. :(

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Vreselijk gewoon. Ik heb ook de verhalen van omstanders gelezen en het was verschrikkelijk! Ze konden die familie maar niet uit de auto krijgen door de automatische deurvergrendeling. Lijkt me ook afschuwelijk voor de nabestaanden :( .

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    dat geloof ik ook dat het voor die mensen die er bij waren vreselijk moet zijn.wat je weet dat ze er in zitten en je kan gewoon helemaal niks.zou gek worden denk ik

11. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
  12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dit is gewoon verschrikkelijk.

Zal er volgende week op de school waar ik werk wel veel over horen, want daar woonde ze heel dichtbij.....

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vreselijk.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    yups, tis een verre collega van me. (kende hem niet) maar we kregen een mailtje, dat hij onderweg naar zijn vakantie is overleden met vrouw en 2 kinderen... Zo raar.. Wat ontzettend naar nieuws he?
    bahbah

16. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Bah, wat een eng nieuws. Bij ons zal 't er op school ook wel over gaan (ik ben met verlof), want ik werk in Helmond.

Deel Deze Pagina