Vrijdag de 13e

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Vandaag is het weer zover, het is vrijdag de 13e 8-[

Geloven jullie er in ? Zo ja wat doe je dan om dingen te vermijden ..

Ik ben persoonlijk wel erg bijgelovig maar geloof ook wel een beetje dat dat tussen je oren kan zitten ;)

Liefs Chantal

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik geloof er niet in, dan gaat het juist allemaal verkeerd :D.. het is dat jij het nu zegt, anders zou ik het nog geeneens weten :oops:

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik wist het ook niet maar omdat ze net op de TV zeiden dat het de 13e was dacht ik, ow ja :)

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    't Is toevallig al jaren mijn geluksdag ;)

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Statistisch gezien is het de dag dat er minder ongelukken gebeuren. Dus nee, ik geloof er niet in.

6. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik geloof er ook niet in, maar ben toch een beetje op mijn hoede op deze dag haha. Toen mijn ventje net naar zijn werk ging heb ik hem toch wel even gezegd dat hij extra voorzichtig moet doen.

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou ik geloof er normaal ook niet in, maar vanmorgen ging wel opeens mijn ruitewisser kapot. vreemd he.

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    nee geloof er niet in
    als ik het in de agenda zie dan valt het me wel op zeg maar, alsof ik die dag geen afspraken enzo wil plannen...maja helaas moet ik zo naar therapie voor mn bekken ;)

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor mij heeft Vrijdag de 13e juist een leuke betekenis. Het is mijn geluksdag.

Allebei mijn zusjes zijn op een vrijdag de 13e geboren.

Ik heb een relatie met mijn vriend gekregen op een vrijdag de 13e.

Zal mij benieuwen wat voor leuks er vandaag gaat gebeuren! (misschien een bevruchting? Ik zit net na mijn ovulatie. Let's hope so... [-o< )

10. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik zal voor je duimen Be Happy!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dank je wel Wennepennie! :D

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik geloof er ook niet in :)

13. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Tijdens deze IVF was 13 ons geluksgetal, we hadden 13 eicellen met de punctie. Op die dag stond er een woordzoeker in de spits en daar kwam uit ongeluksgetal. Die puzzel heb ik zitten maken in de wachtkamer tot we aan de beurt waren voor de punctie.

14. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik geloof absoluut niet in vrijdag de 13e, maarr....... Ik stapte vanochtend de deur uit en ik ging spontaan (ik was ons paadje nog niet af!) echt knoerthard op m'n b*k! Het bleek echt vreselijk spiegelglad, terwijl er gewoon plasjes water op de weg lagen. Was net alsof alles met een dikke laag boter of olie ofzo was ingesmeerd..... Niet echt een goed begin van de dag dus! En nu bedenk ik me pas dat het vrijdag de 13e is....... :p :)

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik geloof er niet in
    ik doe gewoon normaal net als anders en zie het wel ;)

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

vandaag was op het nieuws dat er op vrijdag de 13e minder ongelukken gebeuren dus dat er niks aan de hand is. nou volgens mij is er wel degelijk iets aan de hand want een flink deel mensen is toch bijgelovig ;)

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Het klopt niet eens eigenlijk.
    Vrijdag de 13e gaat over de dertiende vrijdag voor midzomer. Dat is de enige echte vrijdag de dertiende die na de kerstening als heidense dag gedemoniseerd is geworden en slecht is geworden. Alle vrijdagen die op een dertiende vallen hebben niks te maken met de echte vrijdag de dertienden die dus niet vandaag is. ;)

18. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik ben vandaag aangenomen voor mijn nieuwe baan! haha apart!

19. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik denk ook wel dat er misschien minder ongelukken etc gebeuren omdat veel mensen er wel in geloven en dus voorzichtiger zijn op vrijdag de 13e.

Dat verhaal van de 13e vrijdag had ik nog nooit gehoord. Ik vind dat soort verhalen altijd wel interessant (waar bepaalde dagen enz vandaag komen)

20. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    mijn meisje is vandaag jarig dus voor ons een hele leuke dag.
    ik ben ook absoluut niet bijgelovig!

Deel Deze Pagina