electrische bakfiets

Discussie in 'De lounge' gestart door crisje, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wie heeft zo'n ding?
    Vorig jaar moest ik een nieuwe fiets en omdat die bakfietsen behoorlijk zwaar zijn heb ik maar een normale fiets gekocht.
    Maar ik blijf t leuke fietsen vinden. Nu zag ik dat er ook electrische bakfietsen op de markt zijn. Kan iemand mij meer vertellen over hoe het fietst enzo?
    En past een bakfiets eigenlijk wel in een gewoon schuurtje? Normaal formaat deur.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik zou het niet weten maar ben wel pissed hierover.

Vorig jaar werd het tijd voor een nieuwe fiets, ivm mijn ms moet deze dus (net als de heeeeeeeeeellllllllleee oude die ik had) voorzien zijn van meetraphulp.

Voor mij zou het ideaalste een bakfiets met meetraphulp zijn, dus zoeken zoeken en zoeken maar nergens te vinden.
    Toen contact op genomen met de fabriek (sparta) met de vraag of ze wel bestonden en zo nee waarom dan niet.

Ik kreeg toen als antwoord dat ze niet bestonden en er ook niet kwamen omdat er een te kleine afname markt voor zou zijn.
    Oke jammer dus gekozen voor een andere (behoorlijk prijzige maar wel goede) fiest met meetraphulp.

En krap een jaar later en huppa daar verschijnen de posters bij de bushaltes met daarop een bakfiets met meetraphulp :$:x:x:x

Tja helaas kan ik mijn geld maar 1 keer uitgeven.

Groetjes Anita

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    kan je niet je fiets verkopen en een nieuwe kopen?

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat snap ik dat je hier pissed over wordt.
    Het kan natuurlijk zo zijn dat Sparta niet kan weten dat babboe met zo'n ding komt. (geen idee of Sparta ze nu wel heeft hoor)
    Ik las wel op de site van Babboe dat je je bakfiets kan upgraden naar een electrische. Misschien is dat een idee?

Deel Deze Pagina