Pluizenfilter Whirpool Indiana A

Discussion in 'De lounge' started by mamavanjuul, Sep 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    GRRR....wie kent de oplossing voor dit probleem:

Mijn droger geeft na +/- 15 minuten aan dat het pluizenfilter vol zit en houdt er mee op.

Het pluizenfilter zit nog helemaal niet vol!!!
    Ik heb al meerdere malen de stofzuiger in die gleuf gestopt, maar het helpt niks!

Dus voordat we overgaan tot het aanschaffen van een nieuwe....wie heeft dé gouden tip!

Oh ja, internet leert mij dat dit een veel voorkomend probleem is bij dit type...maar ik heb nog steeds geen oplossing gevonden :x

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    sommige wasmachines hebben meerdere filters.. de mijne heeft er bijv in totaal 3.. 1 in de deur.. een in de gleuf van de deur. en 1 (moet ik eerst een knop in duwen) onderin de droger.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Is het niet het filter onderin dat vol zit? Ik heb geen whirlpool droger maar bij mij zit er onderin dus ook nog een groot geval dat het water filtert. Die zit zo nu en dan ook helemaal vol met zooi. Even onder de kraan en dan kan ie er weer een tijd tegen!
    Wel oppassen als je die losmaakt trouwens, daar kan ook nog water uit komen. Ik leg altijd een paar oude handdoeken voor de droger als ik dat doe.

4. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Toevallig heb ik gisteren mijn droger grondig gedaan wow wat kwam er veel uit:$

Maar welke heb je? Ik heb even gezocht en zie 2 verschillende, 1 met filter links onder en de andere niet whirlpool indiana a - Google zoeken

Ik heb een extra flexibele stofzuigerslang van de action, die zet je op je gewone stofzuigermond.
    Als je het extra filter opent of je gewone filter er uithaalt zit daar onder een extra ruimte, probeer eerst alles met je hand los te krijgen en daarna met de stofzuiger.
    Ik ben op de grond gaan liggen ben zeker een uur bezig geweest maar her resultaat mag er wezen! Succes

Anders misschien een keer de boven kant er afhalen of misschien zit er aan de achter kant een extra fliter

5. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Er hoort geen water uit te komen, links in het hoekje zit een rubberen putje, die zal waarschijnlijk vol zitten.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik lees mee, ik heb precies hetzelfde. Ik heb nog garantie en wil binnenkort een monteur inschakelen. Het gaat hier om een ander merk maar ik maak beide filters regelmatig schoon maar hij blijft meldingen geven.

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Kijk eens in de machine zelf, dus echt op de grond gaan liggen en een zaklamp erbij, ik was in shock door de hoeveelheid!

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Wahaha, gaan we technisch doen?

Ik zal mijn man eens laten kijken...

Tot nu toe werk...op pauze zetten en weer aan...dan doet ie het weer.
    2x moeten doen en mijn was is droog. Wel super irritant.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    maar waar moet je dan in kijken?

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Oh ik heb even terug gelezen, maar wanneer ik dat onderste filter eruit haal dan maak ik het sowieso daar altijd schoon. En ook bij het filter voorin.

11. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    En dan achter dat filter, er lopen natuurlijk tunnels/buizen naar dat filter en die tunnels buizen zitten vol geplakt met stof:p

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wij hadden dat ook. Elke x alles schoon gemaakt. Ging dan weer 2 x goed en dan weer dezelfde ellende. Van ellende weggedaan omdat een monteur zo duur was. Nooit meer een whirlpool.

13. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Je moet je condensor ook regelmatig afspoelen en goed laten drogen voordat je hen terug stopt .

Share This Page