Sinds 23 juli word mijn kat Mika vermist. Ik ben sindsdien elke dag aan het zoeken, flyers opgehangen, rond gevraagd, ze heeft zelfs in de krant gestaan. Tot nu toe zonder resultaat... we hebben 1 tip gehad maar die had niet echt resultaat behalve een katje wat op haar leek. 2e tip was ook zonder resultaat, niks gevonden.. Vandaag deed ik weer even mijn vaste rondje amivedi. En vind een advertentie van een kat die precies aan haar beschrijving voldoet. Overleden... Ik word net gebeld door de dierenambulance, ik kan gaan kijken of het ze is... Ik heb het lood in mijn schoenen..
Oh, wat naar.... Ik weet niet zo goed wat ik moet 'hopen' voor je, als hij het is, is je zoektocht voorbij en kan je het afsluiten, maar dan weet je ook dat hij niet meer leeft, bah... Sterkte straks!
Ach jemig dat is vreselijk.. Ik dacht van de week ook het ergste hier met een.. Ik hoop voor je van niet, maar ze is ookal zo lang weg Sterkte!
ah ik snap het lood in de schoenen, maar ik zou zeker wel gaan kijken wij zijn er 1 kwijt geraakt en nooit meer gevonden helaas, het blijft je toch altijd bezig houden. Sterkte
Thnx... inmiddels is de dierenambulance aan het uitzoeken waar ze nou precies is, want de ene opvang zegt dat ze bij de ander ligt en andersom.
sterkte meid weet hoe het voelt. Maar ik vond het wel fijn om te weten dat hij toen gevonden was ook al was die overleden.. Nu ligt hij begraven in de tuin
Nou, ik heb nieuws De dierenambulance kreeg net na 4 uur pas een telefoontje terug van de opvang, dat ze nu naar huis gingen, de kat in kwestie daar inderdaad lag en dat we morgen kunnen komen kijken als ze er weer zijn...... Dit gaat een lange nacht worden.