Dyson airwrap diffuser

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 29 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Heeft er iemand ervaring met de diffuser van dyson? Ik heb een enorme bos krullen, de functie van airwrap (stylen, krullen) heb ik niks aan. Maar nu is er ook de diffuser kop. Ik zou heel graag ervaringen hierover horen. Is hij het geld waard of gewoon wen dure fohn en doet hij niks anders dan een gewone goedkopen fohn met diffuser?

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb de shark flex die heeft ook zo'n kop. Bij mijn dochters werkt het echt heel goed! Die hebben dan echt een enorme bos met krullen.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Van Bellissima heb je losse diffusers. Dit gebruikt en adviseert mijn (krullen) kapster i.p.v. een gewone föhn met een diffuserkop.
    Dochter heeft altijd een hele bos krullen als ze zich bij de kapper hier mee laat föhnen. We hebben hem zelf nog niet omdat ze nog te vaak geen krullen wil

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb de bellissima diffon ceramic, heel wat prijsvriendelijker dan een dyson. https://www.haarpro.nl/bellissima-my-pro-diffon-ceramic
    Ik heb ook een droogkap, want mijn haar droogt heel traag, meestal ga ik hier een half uur onder zitten, dan kan ik gewoon een boek lezen of op mijn ipad dingen doen (ook filmpjes kijken, want niet zo lawaaierig als een diffuser). En daarna diffuse ik nog 10 minuten voordat ik de deur uit moet (als ik niet de deur uit moet, dan laat ik mijn haar meestal gewoon in de gel cast tot de volgende ochtend en diffuse ik niet (wel onder de droogkap, want anders is het na 8 uur nog niet droog).

Mijn droogkap was iets van 165 euro, dus diffuser + droogkap combinatie was nog steeds goedkoper dan een dyson.

Als je toch een dyson wilt, zou ik niet gaan voor de air wrap, want ik heb reviews gezien van andere mensen met krullend haar en die geven dan de voorkeur aan de fohn van dyson, waar meer opzetstukken bij zitten waar je wat mee kunt.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik heb sinds kort de shark flexstyle, deze komt nog beter uit de testen dan de dyson. Met de diffuser heb ik een enorme bos krullen, die niet pluizen. Ook is mijn haar veel sneller droog dan bij mijn oude föhn.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    De nieuwe dyson heeft dus een krullen editie waar heel veel krul hulpstukken bij zitten. Ik zou ook de losse diffuser kunnen kopen want dochter heeft het oude model airwrap al

MamavanLieverd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina