Hallllo, Gefeliciteerd met je zoon!!!! 10 pond so da's best zwaar zeg. Hoor je niet veel. Groetjes Karin
Hoi pluk, ik lees nu pas dat je een keizersnede heb ondergaan, drie weken geleden heb ik hetzelfde gehad. Alleen lag de kleine klem bij mij, want hij woog maar 3025 gram. Ik wil je aanraden om goed bedrust te nemen en denk goed aan jezelf, geniet van je kraamtijd Ik ben iets te snel uit bed gestapt en weer veel dingen gaan doen in huis. Dat is mij vorige week te veel geworden, ik heb een terugslag gekregen, ben nu weer een beetje mezelf gelukkig. Sterkte meis en geniet maar lekker van je zoontje Knuf patricia en Sem.
Tjonge... jij hebt lang moeten wachten..!! Maar het was het wachten waard!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Rust goed uit en geniet ervan!! groetjes Mirjam
GEFELICITEERD!!!! Wow Pluk toch een 10 ponder geworden! Meid ik hoop dat alles goed met je gaat na je operatie en je er niet al te veel last van hebt i.v.m. je gezondheid! Eindelijk zijn ALLE juli mama`s dan toch nu echt mama!! heel veel geluk met je zoon gewenst en hopelijk ben je er snel weer bij! Ben benieuwd naar je verhaal en de foto`s! x Madelon.
Gefeliciteerd!!! een echt tien ponder haha, moest ook wle bijna met zo'n buik! nou geniet er nu maar lekker van!