Plundra bij Ikea!

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    goeie tussenweg, wel nieuwe meubels en dan nog een midweekje weg!!

wij hebben het hier ook regelmatig dat we voor iets gaan en dan komen we echt met meer terug!

wilde ook wat bruine potjes bv meenemen omdat we nu de nieuwe grijsbruinen hemnes serie hebben staan.
    ik zag mijn vriend al kijken, van daar gaat ze weer!!
    we moesten er allebei hard om lachen, uiteindelijk wel wat potjes en plantjes meegenomen, geen kaarsjes, vond het een mooie middenweg.

nu nog de nieuwe stuvaserie voor de oudste op zijn kamer en we kunnen denk ik weer vooruit.
    maar het blijft heerlijk, af en toe een dagje ikea.

joyce

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Oftopic.

Meis je hebt gelijk tuurlijk het staat je niet netjes, maar iedereen verdient wel eens een meevalletje. Ik zelf had het waarschijnlijk wel gezegt maar als ik er achter kom als ik al afgerekend heb en al buiten sta dan heb ik zo iets van het was en is me gegunt.

Bij deze voor jou het is je gegunt.

Moraalridderspelen dat is net zo erg als een moraal ridder zijn.;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Trouwens de Ikea in Delft is elke zondag open.

Maar ben nog niet geweest, Vind het meestal te druk en dan heb ik er al geen zin meer in ga wel na de Plundra op een maandag ochtend rustig een ontbijtje nemen.;) En wat rond snuffelen.

Maar heb er zeker leuke dingetjes vandaan bijvoorbeeld mijn kinderstoel voor 15 inclusief blad 15 totaal geen geld. ;)
    Of leuke gordijnen ook weleens voor 3.95 of dekbedovertrekken van 4 euro geen geld haha.;)

Deel Deze Pagina