De 9 maanden beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1977, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Hoi Dames

Wie gaan er naar de 9 maanden beurs? ik ga vrijdag de 18e febr. met mijn zus. Ik ben nog niet zwanger maar ben vorig jaar ook geweest met andere zwangere zus en het was super, dus ik ga dit jaar weer eens kijken:)

Gr Wendela

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben er ook eens geweest, was toen ook nog niet zwanger.
    Leuk voor een keertje maar ik zou er zeker niet nog een keer weer heen hoeven.

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Misschien een tip als je nog geen kaartjes hebt, je kan ze ook online kopen.

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga dit jaar voor het eerst (en mezelf kennende voor het laatst, had ik met de huishoudbeurs ook een paar jaar terug: eens en nooit meer ;)).

Ik ga gezellig met mijn moeder. Ben er alleen nog niet over uit of ik met de auto of met de trein ga.

Tip: op de website kan je 'voordelige' treinkaartjes kopen. Kijk even na wat je zonder korting zou betalen voor een retour. Het is pas voordelig als je echt van ver weg komt!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Manlief en ik zijn ook van plan om te gaan.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ga ook met mijn kindjes en denk met mijn moeder of vriendin

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

vorig jaar zijn we geweest een heleboel spullen gekocht voor fynn toen en dit jaar gaan we voor onze 2e shoppen

8. Within

Within Niet meer actief

Hoe vaak is die beurs eigenlijk? Ik krijg manlief niet mee voor ik zwanger ben denk ik :p

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij gaan misschien vrijdagavond, maar we hebben die week ook een logee, dus even kijken of het gaat lukken!

10. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    1 keer per jaar, half februari.

Ik ga dit jaar met mijn moeder op 18 februari. Ben al een paar keer geweest en het blijft leuk!
    We gaan ook omdat we zelf bezig zijn met een zwanger en babybeursje en misschien nog wel wat ideeen op kunnen doen.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben er geweest toen ik zwanger was van Louise. Vond het heel erg tegenvallen en was voor mij ook dus niet voor herhaling vatbaar. Fijn dat het jullie beter bevalt, dus veel plezier gewenst!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    totaal off-topic hoor, maar wat grappig om bij jou ook de combi Wendy/Wendela te zien haha.....

13. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Ik ga denk ik niet, is toch zo'n 2 uur reizen hier vandaan zowel auto als trein enkele reis, beetje teveel van het goede.

14. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik ga de 20ste met mams, zusje en een vriendin naar de hhb, maar ik ga ook zeker over de 9 maandenbeurs doe ik altijd. Ook al ben ik niet zwanger, heb wel al 3 kids waar ze vaak ook wat leuks voor hebben en anders wel voor een leuk kraamcadeautje ofzo!

15. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt me leuk om daar heen te gaan..heb manlief er nog nooit mee heen kunnen krijgen helaas..nu heeft ie er ook weer weinig zin in helaas...zou niet weten wie ik dan moet vragen,meeste vriendinnen hebben er niet zo'n behoefte aan..heel misschien dat ik mn zus vraag :) al denk ik dat zij het ook niet zo ziet zitten

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij gaan de 18de (zussen, moeder, vriend en ik).

17. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook, weet alleen niet de donderdag of vrijdag..
    denk dat het donderdag rustiger is dan vrijdag.. dus dan wordt het donderdag, gezellig met de meiden op stap en ja manlief gaat ook mee, om de tassen te sjouwen :D

18. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Wij gaan met de trein, idd 2 uurtjes ,maar maken er een leuke dag van. Vorig jaar super veel gekocht met zus van prenatal en noppies en zo , en veel positiekleding, allemaal erg goedkoop dan! en volop keuze vonden wij, was dus wel de moeite waard!

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben wel van plan te gaan, al is het alleen maar om die geweldige dikkie dik tas, zucht ;)

ik ben dan wss net 2 of 3 weken ervoor bevallen dus maar even kijken hoe ik dat ga doen :)

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier idem.. nouja niet dat ik net bevallen ben hihi maar voor de dikkie dik tas, vinnum zo leuk!!!:D:p

Deel Deze Pagina