hallo lieve meiden!!! idd ik ben zondag bevallen van ons kleine meisje Renske. om 11 uur kreeg ik weeen. meteen regelmatig. 1 uur de verloskundige gebeld. had 4 cm ontsluiting. rustig naar het ziekenhuis gegaan. om half 3 de vliezen gebroken en om 5 uur is onze dochter geboren. supersnel dus. wel een knipje gehad en nu erg last van de hechtingen maar verder gaat het super met ons. Grote plurk is een super trotse en behulpzame zus. ik kom zsm weer terug hier maar we hebben zoals sisa als zei nog geen internetverbinding thuis dus kan alleen op de zaak kijken. iedereen al bedankt voor de felicitaties!! liefs plurk
Nou meid dat klinkt allemaal erg fijn, wat goed ook dat de bevalling zo spoedig verlopen is! Rust lekker uit en we zien je wel weer verschijnen
van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een geweldige naam , geniet lekker van je kraamtijd en een voorspoedig herstel gewenst!
Plurkie, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dit tweede wondertje in jullie gezin! Geniet van de kleine en geniet van elkaar! Liefs Hanneke.